رقص دیده نشده هوتن شکیبا سر سفره عقد ؛ بازیگر رهایم کن [+ویدیو]

هوتن شکیبا سر سفره عقد رقصید. این ویدیو به تازگی منتشر شده است. برای تماشای ویدیوی رقص دیده نشده هوتن شکیبا سر سفره عقد همراه ما باشید.

رقاصی باورنکردنی هوتن شکیبا در شب عروسی جنجالی شد. ویدیویی منتشر شده که در آن مسخره بازی هوتن شکیبا در شب عقدش را نشان می‌دهد. رقص هوتن شکیبا در فیلم تی تی این روزها دست به دست می‌شود. برای دیدن رقص دیده نشده هوتن شکیبا سر سفره عقد همراه فیگار باشید.

ببینید : پست غم انگیز هوتن شکیبا در اینستاگرامش [+عکس]

رقص دیده نشده هوتن شکیبا سر سفره عقد ؛ بازیگر رهایم کن

دلبری هوتن شکیبا در فیلم پای سفره عقد

رقص دیده نشده هوتن شکیبا سر سفره عقد

فیلم تی تی به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده و نویسندگی ارسلان امیری در اولین حضور بین المللی خود در سی سومین دوره جشنواره فیلم توکیو به نمایش درآمد و جز پر بیننده ترین فیلم ها شد.

هوتن شکیبا را بیشتر مخاطبان تلویزیون با نقشی کمدی در سریال لیسانسه ها به خاطر می‌آورند. این بازیگر بسیار محبوب کشور با گریم و نقشی متفاوت در فیلم ماه تی تی مقابل دوربین ایفای نقش کرد.  با این فیلم در جشنواره فیلم توکیو 2020 حضور پیدا کرد.

ببینید: تصویری از هوتن شکیبا و مادرش

هوتن شکیبا و الناز شاکردوست که چند سال پیش در فیلم شبی که ماه کامل شد با هم همبازی بودند بار دیگر در فیلم تی تی در کنار هم به ایفای نقش پرداختند.

هوتن شکیبا در لباس دامادی سر سفره عقد

در زیر ویدیویی از هوتن شکیبا هنگام رقصیدن را مشاهده می‌کنید:

هوتن شکیبا دوبلور، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد 24 خرداد ماه سال 1363 در سنندج است. هوتن شکیبا در یک خانواده ای کرد تبار متولد شد و  فقط یک برادر به نام هومن دارد که در عرصه تقاشی فعال است. مادر هوتن شکیبا معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بوده است.

لباس منشوری پریناز ایزدیار را ببینید [اذیت شدن پریناز ایزدیار توسط هوتن شکیبا]

هوتن شکیبا تاکنون ازدواج نکرده و از بازیگران مجردکشور است. او بعد از بازی در تله فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی، در اولین فیلم بلند سینمایی خود به نام شب بیرون به کارگردانی کاوه سجاد حسینی در سال 1392 ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *