همنواز

ویدیو : تغییر چهره مهدی سلوکی بعد از سال ها

به تازگی ویدیویی از تغییر چهره مهدی سلوکی بعد از سال ها در رسانه ها پخش شده که در یک برنامه تلویزیونی در مورد خودش و حرفه اش مصاحبه می کند.

امروز کیلیپی از چهره شکسته مهدی سلوکی در رسانه‌های داخلی پخش شده که بسیاری از کاربران این فضا را شوکه کرده است. تغییر عجیب مهدی سلوکی بحث داغی را برای مخاطبین فضای مجازی ایجاد کرده است.

برخی از آن‌ها می‌گویند سلامت بازیگر محبوب ایرانی مهدی سلوکی بسیار در خطر می‌باشد. در ادامه ویدیویی از چهره جدید مهدی سلوکی خواهید دید.

تغییر چهره مهدی سلوکی

تغییر چهره مهدی سلوکی
چهره شکسته مهدی سلوکی

از شب گذشته فیلمی از چهره جدید مهدی سلوکی در فضای مجازی منتشر شده است. مهدی سلوکی بازیگر شناخته شده سریال های ستایش و نرگس این روزها نقش آزاد را در سریال آتش سرد با چهره ای متفاوت در کنار بازیگران این مجموعه ایفا می کند.

افزایش وزن و تغییر چهره مهدی سلوکی بازیگر نقش محمد در سریال ستایش با آغاز پخش آتش سرد بسیاری از بینندگان را متعجب نمود، مهدی سلوکی این روزها با نقش آفرینی در سریال آتش سرد مورد توجه قرار گرفته است و تغییرات چشمگیر او بسیاری از بینندگان را شوکه کرده است.

چهره جدید مهدی سلوکی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از تغییر عجیب مهدی سلوکی را ببینید:

مهدی سلوکی بازیگر سینما. تلویزیون متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان است. پدرش سرهنگ نیروی هوایی اهل تهران و مادرش اصالت اراکی دارد. مهدی سلوکی تنها یک برادر بزرگتر از خود به نام محمد دارد که از مجریان با سابقه تلویزیون می باشد.

مهدی سلوکی دارای مدرک دیپلم رشته گرافیک از هنرستان مالک اشتر تهران است و پس از خدمت سربازی در کنکور هنر و رشته بازیگری دانشگاه اراک پذیرفته شد؛ اما فعالیت های بازیگری مانع از دریافت مدرک لیسانس او گشت. این بازیگر هنر را از خطاطی و نقاشی آغاز کرد و در ادامه وارد عرصه بازیگری شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *