سکته کردن شیرین یزدان بخش ؛ بازیگر محبوب سینما و تلویزیون [+جزییاتی از حال او]

شیرین یزدان بخش سکته کرد. این خبر باعث نگرانی مخاطبان سینما و تلویزیون شد. برای جزییات خبر سکته کردن شیرین یزدان بخش بازیگر دوست داشتنی همراه ما بمانید.

بازیگر مسن سینما و تلویزیون سکته کرد. این خبر همه اهالی سینما را نگران کرده است. خانم شیرین یزدان بخش بر اثر سکته بستری شد. به تازگی خبری تحت عنوان بستری شدن شیرین یزدان بخش دست به دست می‌شود. برای جزییات سکته کردن شیرین یزدان بخش همراه فیگار باشید.

بیشتر بخوانید: محمد فیلی بازیگر معروف در بیمارستان بستری شد ! [+آخرین جزئیات از وضعیت او]

سکته کردن شیرین یزدان بخش ؛ بازیگر محبوب سینما و تلویزیون

سکته خانم بازیگر سینما

سکته کردن شیرین یزدان بخش

ایسنا نوشت:

شیرین یزدانبخش بازیگر سینما به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری است.  این هنرمند از اواخر هفته گذشته به دلیل سکته مغزی در بخش آی‌سی‌یو بستری شد و از روز گذشته دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه به بخش عمومی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: رونمایی از فیلم عروسی مختلط نفیسه روشن بازیگر پر حاشیه این روزها [+عکس]

به دنبال این اتفاق، خانه سینما اقدامات ادار ی لازم را به صندوق اعتباری هنر انجام داده است اما به دلیل اینکه این بازیگر در این صندوق عضو نیست، مسوولان در حال بررسی شرایط و چگونگی حمایت از شیرین یزدانبخش هستند.

بستری شدن شیرین یزدان بخش در بخش مراقب های ویژه

در زیر عکس خانم یزدان بخش را می‌بینید:

سکته کردن شیرین یزدان بخش

شیرین یزدان‌بخش، بازیگر خوب سینما و تلویزیون، متولد سال 1327 در شهر اصفهان است. وی در آثاری مانند فیلم‌های سینمایی؛ «ابد و یک روز»، «جدایی نادر از سیمین» بسیار معروف شد.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شیرین یزدان‌بخش بازی در فیلم ابد و یک روز محسوب می‌شود. شیرین یزدان‌بخش سال 1394 در 67 سالگی در فیلم ابد و یک روز نقش مهمی ایفا کرد که از این طریق توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین جایگاه خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. وی در این فیلم با سعید روستایی همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: ویدیو : خاستگاری مهرداد صدیقیان از دختر مایکل اوون

شیرین یزدان‌بخش علاوه‌بر فیلم ابد و یک روز، سال 1389 در 62 سالگی در فیلم جدایی نادر از سیمین هم ایفای نقش داشته است. شیرین یزدان‌بخش این‌بار با اصغر فرهادی یعنی کارگردان فیلم جدایی نادر از سیمین و هنرمندانی چون لیلا حاتمی، سید شهاب حسینی، مریلا زارعی و پیمان معادی در این فیلم همبازی شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *