همنواز

ویدیو : اتفاق جنجالی حمید برسام و بازیگر سینما در لایو ؛ یهو گوشیشو زدن !!!

به تازگی ویدیویی از اتفاق جنجالی حمید برسام و بازیگر سینما در لایو در رسانه ها منتشر شده است. گویا در این ویدیو گوشی بازیگر دزدیده می شود.

اتفاق نادر در لایو حمید برسام برای بازیگر سینما بسیار برای برخی از کاربران دروغین به نظر می‌آمد. در ادامه ویدیویی از عجیب ترین لحظه از لایو حمید برسام و بازیگر محبوب ایرانی خواهیم دید.

اتفاق جنجالی حمید برسام و بازیگر سینما در لایو

اخیرا خبری مبنی بر دزدی گوشی بازیگر در لایو حمید برسام در رسانه‌های مجازی منتشر شده که بسیار عجیب و دیدنی می‌باشد. گویا مجید شهریاری در یکی از لایو‌های حمید برسام دعوت بوده است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از اتفاق نادر در لایو حمید برسام برای بازیگر سینما را ببینید:

عجیب ترین لحظه از لایو حمید برسام و بازیگر محبوب ایرانی

مجید شهریاری 9 شهریور سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شده‌است. او فارغ‌التحصیل رشته ادبیات فارسی است و فعالیت خود را هم‌زمان با اکبر عبدی و با نمایش‌های طنز و خوانندگی قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران آغاز نمود و از سال ۱۳۶۸ در تئاترهای آزاد و پس از آن در آثار سینمایی و تلویزیونی مانند : دینامیت، اخراجی‌ها، رسوایی، پله آخر، معراجی‌ها، باغ سرهنگ، متهم گریخت، خانه به دوش، سه درچهار، سه دونگ سه دونگ، ترش و شیرین، شش و بش، پنجاه کیلو آلبالو و ساختمان پزشکان و … به ایفای نقش پرداخته. وی بیشتر به سبب بازی در آثار طنز و نقش‌های کمدی به شهرت رسیده‌است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *