خودسوزی عاشقانه در تهران ؛ در میدان 74 نارمک چه می‌گذرد؟

ماجرای عاشقانه بار دیگر قربانی گرفت. عاشق دلباخته‌ای که زندگی برایش جور دیگری رقم زد. خودسوزی عاشقانه در تهران پایان زندگی این عاشق بود.

پسری که عاشق دختر مورد علاقه‌اش شد و همه زندگی‌اش را به پای او ریخت گمان می‌کرد بالاخره به معشوقش می‌رسد اما سرنوشت جوری دیگر رقم خورد و در آتش عشق خود به شکل فجیعی سوخت و جان خود را از دست داد.

او از همان روزهای نخست آشنایی، آینده را بدون دختر تصور نمی‌کرد و همه تلاشش برای این بود که بالاخره روزی با او ازدواج کرده و زیر یک سقف زندگی کند. اما با غیرممکن شدن این ماجرا، سرنوشت خودسوزی عاشقانه در تهران را برای خود رقم زد.

بیشتر بخوانید:

خودسوزی عاشقانه در تهران

در میدان 74 نارمک چه می‌گذرد؟

خودسوزی عاشقانه در نارمک تهران
خودسوزی عاشقانه در نارمک تهران

سه شنبه شب پسر عاشق پیشه داستان ما به همراه خانواده به خواستگاری دختر مورد علاقه‌اش رفت. اما برخلاف باورش، جواب دختر به این خواستگار عاشق منفی بود. این جواب نه، همان جا خشم پسر را برانگیخت و باعث شد که پسر عاشق با حالت تهدید به خانواده بگوید: “بد می بینید”.

خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقا چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه، پسر جوان وقتی می‌بیند که عشقش را از دست داده و دیگر دلیلی برای زندگی بدون معشوق ندارد، با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی‌اش که در محله دخترهمسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج شدند تا او را منصرف کنند اما پسر عاشق پیشه که بر تصمیم خود مصمم بوده با شعله فندک خود را به شکل دردناکی سوزاند تا شاید اینگونه عشقی را که نسبت به دختر داشته ثابت کند.

مادر و برادر دختر وقتی با صحنه خودسوزی این مرد عاشق مواجه می‌شوند به سرعت اقدام به خاموش کردن وی می‌کنند که متاسفانه آن‌ها نیز به صورت شدیدی دچار سوختگی شده و هم اکنون در ICU بستری هستند.

البته در این حادثه تنها این افراد با مشکل رو به رو نشده‌اند و پیرزن ساکن در طبقه چهارم این ساختمان نیز به دلیل دود جمع شده در ساختمانش، مورد درمان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

همچنین حال روحی دیگر ساکنان این ساختمان نیز به شدت به هم ریخته است چراکه به گفته شاهدان، جنازه این پسر عاشق پیشه تا ساعت 10 صبح روز گذشته در خانه بوده است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید حتی پتوهای سوخته باقی مانده هنگام خودسوزی این فرد نیز در حیاط وجود داشته است.

ماجرای این خودسوزی عاشقانه ساعت 4 صبح دیروز بلافاصله به کلانتری 127 نارمک گزارش شد و بعد از تحقیقات میدانی با دستور بازپرس صاحب جمعی از شعبه 6 دادسرای امورجنایی تهران جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و عجیب اینکه هنوز خانواده این پسر که ادعا می شود در همسایگی دختر جوان زندگی می‌کردند شناسایی نشده‌اند و حتی برای پیگیری پرونده پسرشان به پلیس مراجعه نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *