ببینید: استایل شیک میترا رفیع غوغا به پا کرد! +[تیپ شیک و جنجالی میترا رفیع]

تصویری از استایل شیک میترا رفیع در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در بین کاربران داشته است.

میترا رفیع بازیگر خوب ایرانی به تازگی عکسی از استایل و تیپ خود منتشر کرده است. در ادامه مطلب با خبر استایل جدید میترا رفیع همراه ما بمانید.

استایل شیک میترا رفیع

تیپ جدید میترا رفیع

به گزارش منابع خبری:

میترا رفیع بازیگر ایرانی که با سریال گیلدخت به شهرت فراوانی رسید، به تازگی عکس هایی از استایل جدید خود، در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس میترا رفیع را مشاهده کنید:

استایل شیک میترا رفیع
استایل شیک میترا رفیع

بیشتر بخوانید:

ببینید: استایل جذاب میترا رفیع در خارج از قاب تلوزیون! +[استوری غمگین میترا رفیع برای فوت پدرش]

ببینید: جشن تولد ساده ترلان پروانه کاربران را شوکه کرد! +[استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی]

//

استایل شیک و جنجالی میترا رفیع بازیگر معروف سریال گیلدخت

تیپ شیک میترا رفیع ترکاند. این بازیگر تصاویری در صفحه خودش منتشر کرده که نشان دهنده ظاهر متفاوت میترا رفیع در این روزها است. این روزها تصاویر تیپ و استایل بازیگر گیلدخت دست به دست می‌شود که برای کاربران مجازی بسیار جالب است. به تازگی تصاویری از تیپ جالب میترا رفیع بازیگر گیلدخت منتشر شده که بسیار جنجالی شد. برای تماشای تصاویر مربوط به استایل شیک و جنجالی میترا رفیع همراه ما باشید.

تیپ جدید گلنار بازیگر گیلدخت

تیپ جدید گلنار بازیگر گیلدخت

میترا رفیع بازیگر سریال گیلدخت این روزها چهره ای است که بازی بسیار تماشایی‌اش خوش درخشیده است. این بازیگر جوان در صفحه مجازی خودش عکس هایی از تیپ و ظاهرش منتشر می‌کند که توجه کاربران را به خودش جلب می‌کند.

میترا رفیع بازیگر جوانی که با سریال از سرنوشت مطرح شد و با ایفای نقش در سریال بی همگان مشهور شد. این روزها به خاطر نقش زیبای گلنار پیام‌های محبت آمیزی از مردم دریافت می‌کند.

تماشای رایگان و آنلاین سریال گیلدخت قسمت 45 + [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش]

میترا رفیع بازیگری در تئاتر را با نمایش نامه های باغ آلبالو، مونولوگ کافه پولشری، اسب های پشت پنجره، دوزخ و نقطه چین ها بازی کرده است. میترا رفیع با بازی در سریال از سرنوشت در سال 1398 در نقش مه لقا در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

عکس هایی از ست کردن لباس بازیگر گیلدخت

در زیر عکس بازیگر گیلدخت با تیپ جدیدش را مشاهده می‌کنید:

تیپ جدید گلنار بازیگر گیلدخت
تیپ جدید گلنار بازیگر گیلدخت

میترا رفیع در دوازدهم آذرماه سال یک هزار و سیصد و هفتاد و سه در تهران متولد شد. پدر وی سال هاست که از دنیا رفته و  یک خواهر و خواهرزاده دارد. میترا رفیع بازیگر در رشته تحصیلی بازیگری و نمایشادامه تحصیل داده است. و مدرک کارشناسی ارشد بازیگری از دانشکده هنر تهران است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *