ویدیو: صدای پراسترس نوید محمدزاده در تولد آتیلا [+فیلم]

به تازگی صدای پراسترس نوید محمدزاده در تولد آتیلا جنجال به پا کرده است. در ادامه می‌توانید فیلم صدای لرزان نوید محمدزاده در تولد آتیلا را ببینید.

ویدیو صدای لرزان نوید محمدزاده در تولد آتیلا توجه زیادی در فضای مجازی جلب کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات فیلم حضور نوید محمدزاده در تولد آتیلا می‌پردازیم. نوید محمدزاده زاده شده تهران در تاریخ 17 فروردین 1356 با اصالتی کرد و اهل شهرستان مهران است. او به دنبال فوتبالیست شدن بود اما با دیدن یک فیلم مسیر زندگی خود را به سمت بازیگری تغییر داد. او فوق دیپلم رشته عمران است و در حال حاضر متاهل است.

صدای پراسترس نوید محمدزاده در تولد آتیلا

صدای پراسترس نوید محمدزاده در تولد آتیلا
فیلم حضور نوید محمدزاده در تولد آتیلا را در ادامه ببینید

نوید محمدزاده از سال 1382 بعد از دریافت دیپلم به آموزشگاه بازیگری در کرج رفت. او از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال بوده و همیشه این علاقه خود را به شکلی واضح نشان داده است. از طرفداران فیلم بهروز وثوق می باشد. نوید محمدزاده در خانواده ای پر جمعیت با 12 فرزند متولد شد که خود او فرزند آخر خانواده است. او به همراه خانواده تا دوسالگی در تهران بود و و بعد از به ایلام مهاجرت رفته اند و تا پایان دوران راهنمایی خود در این شهر ماندند.

بیشتر بخوانید:

تصویر قدیمی نوید محمدزاده در کنار خواهرش [+عکس]

به مدت یکسال صحبت هایی براساس ارتباط میان نوید محمدزاده و فرشته حسینی به علت یکسان بودن لباس های آنها بود. سرانجام در 4 اردیبهشت 1400 این بازیگر با انتشار ویدئویی از ازدواج خود و فرشته حسینی خبر داد و در 29 تیر ماه عکسی با حلقه ازدواج در اینستاگرام منتشر کرد.

فیلم صدای لرزان نوید محمدزاده در تولد آتیلا

در ادامه می‌توانید ویدیو صدای لرزان نوید محمدزاده در تولد آتیلا را ببینید:

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *