ضعف جسمانی و کاهش وزن شدید آتیلا پسیانی + [ماجرا چیست؟]

پس از مراسم نکوداشتی که برای آتیلا پسیانی رخ داد و حواشی زیادی را به همراه داشت، پشت پرده علت لاغری شدید آتیلا پسیانی به انتشار رسید.

پس از اینکه تصاویر مختلفی از آتیلا پسیانی منتشر شد، برخی از خبرگزاری‌ها، از دلیل لاغر شدن آتیلا پسیانی پرده برداری کردند و این خبر را با عنوان علت بیماری آتیلا پسیانی شرح دادند.

بیماری و پشت پرده لاغری آتیلا پسیانی یکی از اتفاقاتی بود که در سه روز گذشته، فضای مجازی و فضای هنرمندان را در شک فرو برده است. ستاره پسیانی، دختر آتیلا پسیانی در مصاحبه جدیدش بعد از مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی گفت:

درمان پدرم به پایان رسیده و خدا را شکر بیماری از بین رفته است.

دیگر اخبار روز:

شرایط عجیب آزاده زارعی و مریم مومن برای انتخاب شوهر!

واکنش تند اونور بویوکتوپچو به خبر طلاق دمت اوزدمیر و دیگر بازیگران

لاغری شدید آتیلا پسیانی

علت لاغری شدید آتیلا پسیانی
دلیل لاغر شدن آتیلا پسیانی

هجدهمین شب کارگردانان تئاتر با آیین نکوداشت آتیلا پسیانی در شب تولد ۶۶ سالگی این بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر در حالی برگزار شد که عکس‌های منتشر شده از این مراسم موجب‌ نگرانی هواداران این هنرمند شد.

بیشتر بخوانید:

ابتلای آتیلا پسیانی به سرطان و مراسم نکوداشت

ویدئوی لو رفته از تصاویر +18 افسانه بایگان در مراسم نکوداشت آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی از چند ماه قبل با بیماری سرطان مبارزه می‌کند و امشب به اتفاق دخترش ستاره و همسرش فاطمه نقوی در این مراسم حاضر بود و ظاهراً حال او رو به بهبود است.

خبر بیماری آتیلا پسیانی اولین بار در جریان مراسم خاکسپاری زنده‌یاد امین تارخ در مهرماه مطرح شد که آقای پسیانی نتوانسته بود به دلیل وخامت حالش در مراسم حاضر شود و متن یادداشت نوشته‌شده توسط او در مراسم قرائت شد.

علت بیماری آتیلا پسیانی

در ادامه می‌توانید تصویری بیماری و پشت پرده لاغری آتیلا پسیانی را ببینید:

علت لاغری شدید آتیلا پسیانی
علت لاغری شدید آتیلا پسیانی, دلیل لاغر شدن آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد ١٠ اردیبهشت ۱۳۳۶ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فرزند جمیله شیخی است. آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی هنرپیشهٔ سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و همسر فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او دارای دختری به نام ستاره پسیانی و پسری به نام خسرو است که هردو بازیگر تئاترند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *