تصویر جنجالی از تذکر به خبرگزاری اصولگرای مشرق در پیام رسان ایتا !

اخیراً تصویر جنجالی از تذکر به خبرگزاری اصولگرای مشرق در پیام رسان ایتا به انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

اخیراً اخباری تحت عنوان صیانت در پیام رسان ایتا در فضای مجازی دست به دست می‌شود که تذکر پیان رسان ایتا به کانال خبری را نشان می‌دهد. گزارش تخلفات در پیام رسان ایرانی یکی از جنجالی‌ترین اخبار چند وقت اخیر است.

تصویر جنجالی از تذکر به خبرگزاری اصولگرای مشرق

تصویر جنجالی از تذکر به خبرگزاری اصولگرای مشرق
تصویر جنجالی از تذکر به خبرگزاری اصولگرای مشرق, گزارش تخلفات در پیام رسان ایرانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیام رسان ایتا که چندی قبل مرتضی آقا تهرانی درباره اش گفته بود توسط چند تکنیسین با تصیلات حوزوی راه اندازی شده و حالا یکی از مهمترین پیام رسان های ایرانی است، بعد از حذف کانال مهدی نصیری و کانال اصولگرای اخبار سوریه ، این بار برای گزارش تخلفات به خبرگزاری اصولگرای مشرق خبرساز شده است. تذکری که برای انتشار خبر مصاحبه رییس کل بانک مرکزی داده شده و مسئول ارسال گزارش نوشته است این یک تذکر کلی بوده است!

در هفته های اخیر موضوع سخت گیری های محتوایی در پیام رسان های داخلی و امنیت محتوای چت ها یکی از چالش های خبرساز وزارت ارتباطات بوده است.

صیانت در پیام رسان ایتا

در ادامه می‌توانید تذکر پیان رسان ایتا به کانال خبری را ببینید:

تصویر جنجالی از تذکر به خبرگزاری اصولگرای مشرق
تصویر جنجالی از تذکر به خبرگزاری اصولگرای مشرق, تذکر پیان رسان ایتا به کانال خبری

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *