ببینید: تصویر لو رفته شکیرا به همراه لوییس همیلتون در میامی

پس از اینکه شکیرا به شهر میامی مهاجرت کرد و در آنجا تجربه‌های جدیدی را کسب کرد، تصویر لو رفته شکیرا به همراه لوییس همیلتون برای او جنجال‌ساز شد.

پس از اینکه شکیرا با نامزد خود یعنی جرارد پیکه جنجال آفرید و حواشی زیادی را به همراه داشت، به شهر میامی آمریکا مهاجرت کرد و شب گذشته، خبری مبنی بر شکیرا در کنار لوئیس همیلتون تحت عنوان تصویر لوئیس همیلتون و شکیرا منتشر شد که عکس شکیرا و لوییس همیلتون را نشان می‌دهد.

تصویر لو رفته شکیرا به همراه لوییس همیلتون

تصویر لو رفته شکیرا به همراه لوییس همیلتون
عکس شکیرا و لوییس همیلتون

زندگی عاشقانه شکیرا پس از اینکه پس از اینکه در رستورانی در شهر میامی با لوئیس همیلتون مشاهده شد، بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی غوغا به پا کرد. خبرها حاکی از این است که همیلتون مجرد است و هشت سال با خواننده پاسیکت دالز نیکول شرزینگر رابطه داشته است.

بیشتر بخوانید:

فیلم لو رفته خیانت شکیرا با تام کروز

حضور این دو نفر در یک رستوران در شهر میامی در آخر هفته پس از اینکه شکیرا در حال رفتن به سمت میز این خواننده بود، شایعات جدیدی را برانگیخت. این زوج، عصر یکشنبه در حال صرف غذا در رستورانی در میامی با یک کلیپ کوتاه آپلود شده در توییتر از شکیرا در حال رفتن به سمت همیلتون دیده شدند.

شکیرا در کنار لوئیس همیلتون

در ادامه می‌توانید تصویر لوئیس همیلتون و شکیرا را ببینید:

تصویر لو رفته شکیرا به همراه لوییس همیلتون
شکیرا در کنار لوئیس همیلتون

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *