ببینید: عکس جالب و جنجالی از جوانی نیکو خردمند

اخیرا انتشار تصویر عجیب و جنجالی با عنوان عکس جوانی نیکو خردمند ، بازیگر پیشکسوت و فقید ایرانی باعث شوکه شدن بسیاری از کاربران شبکه مجازی شده‌است.

به تازگی عکس قدیمی از نیکو خردمند در فضای مجازی منتشر شده‌است که نیکو خردمند در جوانی را نشان می‌دهد. تصویر جوانی نیکو خردمند بسیاری از کاربران را غافلگیر کرد.

عکس جوانی نیکو خردمند

نیکو خردمند (زاده ۱۹ آبان ۱۳۱۱ تهران – درگذشته ۲۶ آبان ۱۳۸۸ تهران) دوبلر و هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران بود. نیکو خردمند ۱۹ آبان ۱۳۱۱ در تهران و در خانواده‌ای فرهنگی متولد شد. او خواهر بزرگ‌تر آهو خردمند و دخترعموی شهرو خردمند بود. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم و فارغ‌التحصیل کارگردانی سینما در رویال تئاتر سلطنتی بود که به تازگی عکس جوانی نیکو خردمند به انتشار رسیده‌است.

در ادامه می‌توانید تصویر جوانی نیکو خردمند را ببینید:

عکس جوانی نیکو خردمند
عکس قدیمی از نیکو خردمند

عکس قدیمی از نیکو خردمند

فعالیت هنری او از سال ۱۳۳۷ با گویندگی در رادیو شروع شد. وی گویندگی فیلم را از شهریور سال ۱۳۳۹ زیر نظر هوشنگ لطیف‌پور و سعید شرافت آغاز کرد و گوینده نقش‌های اصلی به‌جای کلودیا کاردیناله، آوا گاردنر، الیزابت تیلور، اینگرید برگمن، ایوت میمی‌یوکس، لی رمیک، الکه زومر، فخری خوروش، ایرن، کتایون، آرام، پوری بنایی و… بوده‌است.

در این فیلم خردمند در نقش تاج‌الملوک، بازمانده‌ای از یک خانواده اشرافی رو به زوال، بازی چشمگیری داشت. همچنین بازی او در خانه خلوت در کنار عزت‌الله انتظامی، یکی دیگر از اوج‌های حضور او بر پرده سینما محسوب می‌شود و بازی‌اش در مجموعه‌های تلویزیونی آوای فاخته و بخصوص دزدان مادربزرگ نیز در یادها مانده‌است.

نیکو خردمند حدود ساعت ۴ بامداد ۲۶ آبان ۱۳۸۸، در سن ۷۷ سالگی و در بیمارستان ابن سینای تهران درگذشت. وی در پاییز سال ۱۳۸۷ چندین بار به بیمارستان منتقل شده بود. همچنین بیماری وی در ماه‌های آخر عمرش شدت یافته بود. نیکو خردمند در هفته‌های پیش از مرگش به دلیل بیماری قلبی و عروقی و ضعف جسمانی تحت مراقبت پزشکی قرار گرفت و در بیمارستان بستری بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *