عکس : پیام تسلیت عمو پورنگ برای درگذشت حسین زمان

به تازگی پیام تسلیت عمو پورنگ برای درگذشت حسین زمان در شبکه های اجتماعی پخش شده است. داریوش فرضیایی بسیار از این بابت ناراحت می باشد.

اخیرا تصویری از پیام ناراحت کننده داریوش فرضیایی برای فوت حسین زمان در رسانه ها پخش شده است. گویا ناراحتی عمو پورنگ برای فوت شدن حسین زمان بوده که در استوری امروز خود ابراز احساسات با مخاطبین خود کرده است. در ادامه تصویری از استوری تسلیت داریوش فرضیایی برای فوت حسین زمان خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

اجرای شنیدنی حسین زمان در آخرین کنسرتش

تسلیت عمو پورنگ برای درگذشت حسین زمان

حدود یک سال است که برخی همکاران داریوش فرضیایی تاکید می کنند که رسانه ملی او را به دلایلی نامعلوم از تلویزیون کنار گذاشته است. گویا اخیرا استوری در اینستاگرام منتشر کرده که درگذشت حسین زمان خواننده پاپ ایرانی را تسلیت گفته است.

در ادامه می‌توانید استوری از تسلیت داریوش فرضیایی برای فوت حسین زمان را ببینید:

تسلیت عمو پورنگ برای درگذشت حسین زمان
پیام ناراحت کننده داریوش فرضیایی برای فوت حسین زمان

ناراحتی عمو پورنگ برای فوت شدن حسین زمان

داریوش فرضیایی بیش از دو دهه با کاراکتر عمو پورنگ برای تلویزیون برنامه ساخته و توانسته است نسل های مختلف را پای برنامه های خود بنشاند. اما اکنون پس از 22 سال حضور مداوم و بدون وقفه، تلویزیون به یک باره تصمیم به کنار گذاشتن داریوش فرضیایی گرفته است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *