عکس : شباهت عجیب مهدی سلوکی به پدرش

اخیرا تصویری از مهدی سلوکی و پدش در فضای مجازی منتشر شده است. گویا شباهت عجیب مهدی سلوکی به پدرش بسیاری از کاربران را شوکه کرده است.

به تازگی تصویری از شبیه بودن مهدی سلوکی به پدرش در رسانه های مجازی سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. در ادامه شباهت زیاد مهدی سلوکی و پدرش را بررسی خواهیم گرد.

شباهت عجیب مهدی سلوکی به پدرش

عکسی جالب و غیرقابل باور از مهدی سلوکی بازیگر مطرحی که چند روزی است حواشی زیادی دامنگیرش شده در کنار پدرش با شباهتی زیاد منتشر شد. مهدی سلوکی متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است

در ادامه می‌توانید عکسی از شباهت زیاد مهدی سلوکی و پدرش را ببینید:

شباهت عجیب مهدی سلوکی به پدرش
شبیه بودن مهدی سلوکی به پدرش

شبیه بودن مهدی سلوکی به پدرش

مهدی سلوکی فارغ التحصیل دیپلم رشته گرافیک از هنرستان مالک اشتر می باشد که از هنر خطاطی و نقاشی شروع کرد و با تلویزیون درخشید و پرسپولیس تیم محبوبش است. پدرش سرهنگ نیروی هوایی و اصالتا تهرانی و مادرش اهل اراک است تنها یک برادر بزرگ تر از خود بنام محمد سلوکی دارد که از مجریان باسابقه تلویزیون می باشد.

مهدی سلوکی دیپلم خود را در سال 1379 وقتی 19 ساله بود دریافت کرد. پس از خدمت سربازی در کنکور شرکت کرد و در درشته بازیگری دانشگاه آزاد اراک قبول شد؛ اما فعالیت های هنری اجازه نداد تا لیسانس پیش برود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *