ویدیو : اجرای شنیدنی حسین زمان در آخرین کنسرتش

امروز اخباری در مورد فوت حسین زمان در رسانه ها پخش شده که به مناسبت آن می خواهیم اجرای شنیدنی حسین زمان در آخرین کنسرتش را برای شما قرار دهیم.

به تازگی ویدیویی از اجرا لایو حسین زمان قبل از فوتش در رسانه های مجازی داخلی وایرال شده است. گویا کنسرت آخر حسین زمان بسیار جذاب و شنیدنی میباشد. در ادامه ویدیویی از آخرین اجرا جذاب حسین زمان خواهیم دید.

بیشتر بخوانید:

پیام تسلیت مدیر کل موسیقی به درگذشت حسین زمانی

اجرای شنیدنی حسین زمان در آخرین کنسرتش

زنده‌یاد حسین زمان در آخرین کنسرت خود که مردادماه سال 1398 در تهران برگزار شد قطعه «مسافر» را اجرا کرد. حسین زمان، خواننده شناخته شده پاپ صبح امروز بر اثر بیماری سرطان در 64 سالگی درگذشت. ویدئوی فوق مربوط به اجرای آهنگ خاطره انگیز مسافر در آخرین کنسرت او در تهران است.

در ادامه می‌توانید ویدیویی از  آخرین اجرا جذاب حسین زمان را ببینید:

کنسرت آخر حسین زمان

حسین زمان خواننده موسیقی پاپ ایرانی 18 مرداد 1338 در تهران به دنیا آمد. 15 اسفند سال 1359 ازدواج کرد و هم اکنون صاحب دو فرزند است. از سال 1381 در جزیره کیش زندگی می‌کند.

وی سال 1356 تحصیلات متوسطه را در رشته ریاضی دبیرستان خوارزمی به پایان رساند. سپس در رشته مهندسی الکترونیک دانشگاه صنعتی اصفهان به ادامه تحصیل پرداخت. پس از دو ترم تحصیل به دلیل فعالیت های سیاسی توسط ساواک دستگیر و از دانشگاه اخراج شد. زمان از 16 سالگی با پخش اعلامیه و نوشتن مقالات سیاسی مبارزه خود را آغاز کرده بود.

بیشتر بخوانید:

گلایه های حسین زمان قبل از فوتش

سال 1359 در سن 21 سالگی به عضویت بسیج درآمد و سپس راهی جبهه شد. در طول هشت سال جنگ هم‌زمان با ادامهٔ تحصیل، به مبارزه با دشمن نیز پرداخت. تحصیلاتش را تا کارشناسی ارشد در رشتهٔ مهندسی مخابرات ادامه داد. وی برای مدتی فرمانده معاونت مخابرات نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *