عکس : پیام تسلیت مدیر کل موسیقی به درگذشت حسین زمانی

به تازگی خبری ناراحت کننده در مورد فوت حسین زمانی در رسانه ها پخش شده است. تسلیت مدیر کل موسیقی به درگذشت حسین زمانی بازخورد زیادی را در رسانه ها داشته است.

اخیرا پیام تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای حسین زمان بحث داغی را بین کاربران ایجاد کرد. در ادامه می‌توانید متن تسلیت گفتن مدیرکل دفتر موسیقی فوت حسین زمان را بخوانید.

بیشتر بخوانید:

گلایه های حسین زمان قبل از فوتش

تسلیت مدیر کل موسیقی به درگذشت حسین زمانی

محمداله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی درگذشت حسین زمان هنرمند موسیقی کشورمان را تسلیت گفت.
در متن پیام محمد اله یاری چنین آمده است:

“درگذشت جناب آقای حسین زمان هنرمند موسیقی کشورمان موجب تاثر و تأسف شد و هنردوستان و علاقمندانش را سوگوار کرد. مرحوم حسین زمان دل در گرو این آب و خاک و فرهنگ متعالی داشت. از او که  جزو خوانندگان مطرح موسیقی پاپ در دوره معاصر بود، آثاری باقی ماند که موجب جاودانگی خاطرش خواهد بود. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم ، از درگاه خداوند متعال مغفرت برای ایشان مسألت دارم.”
تسلیت مدیر کل موسیقی به درگذشت حسین زمانی
تسلیت گفتن مدیرکل دفتر موسیقی فوت حسین زمان

پیام تسلیت مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد برای حسین زمان

حسین زمان متولد 18 مرداد 1338 در تهران، خواننده و فعال سیاسی است. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی اصفهان می‌باشد که فعالیت خود را با سیاست آغاز کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد

بیشتر بخوانید:

درگذشت حسین زمان خواننده پاپ ایرانی

موسیقی حسین زمان از جنس کلام و پیام است. موسیقی که شاید حتی خود خواننده نیز گاهی بیم آن دارد که در میان نسل جدیدی که به نظر میرسد قصد دارد پیامش را در چالش‌های “جنتلمنی” به گوش دنیا برساند، چندان پرمخاطب نباشد هرچندکه از دیگر سو این مسافر زمان، باور دارد که صدای فریادش قرار است به گوش پیر و جوان برسد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *