پیش فروش کتاب خاطرات اعضای BTS باعث بالا رفتن نمودار فروش کتاب شد !

پیش فروش کتاب خاطرات اعضای BTS اخیرا باعث شد تا نمودار فروش کتاب به صورت تصاعدی پیشروی کند که این خبر سر و صدای زیادی به پا کرده است.

بی‌تی‌اس یک گروه پسرانه هفت نفره اهل کره جنوبی است که به تازگی پیش فروش کتاب بی تی اس که در کتاب اسرار اعضای BTS گردآوری شده است باعث به وجود آمدن جنجال بسیاری شده و خاطرات اعضای گروه بی تی اس از مورد انتظارترین کتاب‌ها برای طرفدارانشان به شمار می‌رود.

پیش فروش کتاب خاطرات اعضای BTS

پیش فروش کتاب خاطرات اعضای BTS
پیش فروش کتاب بی تی اس
ناشر آمریکایی گروه ستاره‌های کی‌پاپ بی‌تی‌اس اعلام کرد که در ماه ژوئیه خاطرات این گروه در کره جنوبی و ایالات متحده منتشر خواهد شد؛ خبری که هیجان زیادی در طرفداران جهانی این سوپرگروه ایجاد کرد. بی‌تی‌اس به یک پدیده جهانی تبدیل شده و نمودار‌های برتر جهان را به خود اختصاص داده، در عین حال هم میلیارد‌ها دلار برای اقتصاد کره جنوبی جمع‌آوری کرده است.
به گفته ناشر، کتاب فراتر از داستان: رکورد ده ساله بی‌تی‌اس توسط یک روزنامه‌نگار کره جنوبی به نام کانگ میونگ سوک و اعضای این گروه نوشته شده است. این کتاب رازآلود پس از پیش‌فروش توسط طرفدارانش به صدر فهرست پرفروش‌های آمازون و بارنز و نوبل رسید.

پیش فروش کتاب بی تی اس

پیش فروش کتاب خاطرات اعضای BTS
پیش فروش کتاب بی تی اس

به گزارش آمازون، خاطرات ۵۴۴ صفحه‌ای گروه کی‌پاپ در ۹ ژوئیه منتشر خواهد شد. آنتوان هور در توییتی نوشت که نسخه آمریکایی این کتاب توسط او به همراه کلر ریچاردز و اسلین یونگ ترجمه شده است. گروه بی‌تی‌اس در حال حاضر در یک وقفه به سر می‌برد و اعضای آن پروژه‌های انفرادی را دنبال می‌کنند. همچنین دو نفر آن‌ها به خدمت اجباری سربازی در کره جنوبی رفته‌اند.

تشکیل این گروه از سال ۲۰۱۰ آغاز شد و در سال ۲۰۱۳، زیر نظر بیگ هیت اینترتینمنت شروع به کار کرد. اعضای گروه جین، شوگا، جی‌هوپ، آراِم، جیمین، وی و جونگ‌کوک در ترانه‌سرایی و تهیه بسیاری از آثار خود مشارکت دارند. بی‌تی‌اس در ابتدا به‌ عنوان یک گروه هیپ هاپ شروع به کار کرد ولی در طول زمان سبک‌های گوناگونی را پوشش داد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *