آیا شکیرا با لوییس همیلتون وارد رابطه شده است ؟ [+عکس]

پس از اینکه تصویری از شکیرا به همراه تام کروز و لوئیس همیلتون منتشر شد، اخباری مبنی بر رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون گسترش پیدا کرد.

شکیرا، یکی از خوانندگان پُرحاشیه‌ی این چند وقت اخیر بود که پس از جدایی‌اش از جرارد پیکه و انتشار تصاویر او در کنار لوئی همیلتون، برخی از رسانه‌ها، وارد رابطه شدن شکیرا با لوئیس همیلتون را تیتر اول و لوئیس همیلتون رابطه اش با شکیرا از اخبار مهم این خواننده دانستند. این شایعات، پس عکس شکیرا در قایق لوئیز همیلتون دامن زده شد.

رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون

رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون
وارد رابطه شدن شکیرا با لوئیس همیلتون

این عکس، مربوط به روز گذشته می‌باشد که در روزنامه‌های خارجی انتشار پیدا کرده است. پیش از این، لوئیس همیلتون و شکیرا برای مدت کوتاهی با هم در رستورانی در میامی دیده شدند، جایی که چیز زیادی برای دیدن وجود نداشت. با این حال، تصاویر جدید، کمتر شایعات درست می‌کند و واضح است که این دو فرد معروف در کنار یکدیگر هستند.

بیشتر بخوانید:

تصویر لو رفته شکیرا به همراه لوییس همیلتون در میامی

راننده بریتانیایی و خواننده کلمبیایی توسط پاپاراتزی‌ها در یک قایق در همان میامی دیده شده‌اند. زندگی عاشقانه همیلتون همچنان موضوع گفتگو در میان بسیاری از طرفداران فرمول 1 است.

بیشتر بخوانید:

ببینید : تصویر لو رفته از شکیرا در قایق تفریحی فوق لاکچری

این راننده بریتانیایی اخیراً به طور مکرر با مدل برتر روسی ایرینا شایک که آخر هفته گذشته به دلیل لباس بسیار زننده در جریان گرندپری میامی در خبرها بود، در ارتباط بوده است و حالا این عکس‌ها و تصاویر، نشان می‌دهد که او حالا با شکیرا وقت می‌گذارند.

لوئیس همیلتون رابطه اش با شکیرا

در ادامه می‌توانید عکس شکیرا در قایق لوئیز همیلتون را ببینید:

رابطه شکیرا و لوئیس همیلتون
لوئیس همیلتون رابطه اش با شکیرا

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *