فیلم ببینید: رائفی پور احمد ایراندوست و جنجالی های اردیبهشتی [بدون سانسور]

به تازگی، ویدئویی مبنی بر عذرخواهی احمد ایراندوست به رائفی پور در فضای مجازی منتشر شد که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

اخیراً پس از اینکه غول برره به رائفی پور توهین کرد، جنجال زیادی بر پا شد که پس از آن، ویدیوی عذرخواهی کردن غول برره از رائفی پور به انتشار رسید که صحبت های احمد ایراندوست برای رائفی پور را نشان می‌دهد. اظهارات جنجالی احمد ایراندوست به علی اکبر رائفی پور ، بسیار جنجال آفرید.

بادیگارد جنیفر لوپز در ورزشگاه آزادی دیده شد [+تصاویر لو رفته]

عذرخواهی احمد ایراندوست به رائفی پور

احمد ایراندوست (زادهٔ ۲۶ خرداد ۱۳۴۹ آبادان) بازیگر و بادیگارد اهل ایران است. پدرش شهاب ایراندوست نیز اهل لائین شهرستان کلات نادر بوده و از کشتی گیران هم دوره غلامرضا تختی است. ایراندوست در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری هم نقش غول برره را با توجه به جثه اش به او داد.

بیشتر بخوانید:

باخت ایران مقابل آمریکا و تراشیدن مو و ریش احمد ایراندوست! [+عکس]

بر اساس آنچه در برخی نشریات زرد و خبری آمده‌است او اذعان داشته‌است که محافظ شخصی افراد سرشناسی چون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هوستون شیخ محمد بوده‌است. اما هیچگاه ثابت نشده است و بنظر می رسد ادعای واهی باشد. او از حامیان حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۶ بود

عذرخواهی احمد ایراندوست به رائفی پور
عذرخواهی کردن غول برره از رائفی پور

احمد ایراندوست که پیش‌تر در صفحات خود در شبکه های اجتماعی به انتقادهای شدید از علی اکبر رائفی پور پرداخته بود، با انتشار ویدیویی از خود و رائفی پور در صفحه اینستاگرامش گفت:

در مورد استاد رائفی‌پور اشتباه می‌کردم. ایشان هم مثل خودمان منتقد هستند.

بیشتر بخوانید:

اجرای ترانه پوست شیر توسط احمد ایران دوست در خیابان

سال گذشته پس از اظهارنظرهای جنجالی علی اکبر رائفی پور درباره سلبریتی‌های عرصه سینما، احمد ایراندوست بازیگر که بیشتر با نقش غول برره شناخته می‌شود، با انتشار ویدیوها و پست‌هایی به گفته های او واکنش‌های تندی نشان داده بود که به شکایت رائفی پور از او ختم شد.

صحبت های احمد ایراندوست برای رائفی پور

در ادامه می‌توانید اظهارات جنجالی احمد ایراندوست به علی اکبر رائفی پور را ببینید:

علی‌اکبر رائفی‌پور (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۶۳) مدرس ایرانی و نظریه‌پرداز توطئه است که به دلیل سخنرانی‌های جنجالی خود در دانشگاه‌ها دربارهٔ دین‌ها و فرقه‌گرایی، آخرالزمان، مهدویت، شیطان‌پرستی، فراماسونری و توطئه پرآوازه است.

بیشتر بخوانید:

ببینید: فیلم کامل سخنرانی جدید رائفی پور 26 اردیبهشت

وی خود را مشاورگر به نهادها در زمینه‌های منجی آخرالزمان، دین‌ها و فرقه، صهیونیسم و همچنین پژوهشگر رسانه و کادر دانشگاهی معرفی می‌کند. وی بنیان‌گذار مؤسسه مصاف است که مخفف «مبارزه با صهیونیسم، اومانیسم و فراماسونری» است. به ادعای خودش دارای مدرک کارشناسی حسابداری است. در برخی رسانه‌های داخلی گاهی از وی در جایگاه پژوهشگر نیز یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *