حال وخیم فردوس کاویانی ؛ جزئیات بیماری فردوس کاویانی

حال وخیم فردوس کاویانی از اخبار بسیار قابل توجه و نگران کننده این روزهاست که تاثیر و بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

حال بد فردوس کاویانی و مریضی فردوس کاویانی باعث نگرانی عده زیادی شده است و جزئیات بیماری فردوس کاویانی از اخبار بسیار قابل توجه به شمار می‌رود.

حال وخیم فردوس کاویانی

حال وخیم فردوس کاویانی
حال بد فردوس کاویانی

رئیس هیئت مدیره خانه تئاتر گفت:

فردوس کاویانی در بستر بیماری است و بیش از 6 ماه پیش دنبال کردیم که مشکلاتِ ایشان و پرداخت هزینه‌های درمانی‌شان از صندوق اعتباری هنر پیگیری شود. به دلیل تشدید بیماری، برای او پرستار گرفتیم.

فردوس کاویانی بازنشسته اداره تئاتر است و وضعیت جسمانی خوبی هم ندارد. اردیبهشت سال ۱۳۹۶ فردوس کاویانی برای شرکت در مراسم بزرگداشت خود در شب بازیگر به تئاتر شهر رفت، اما با چهره‌ای رنجور و بیمار.

جزئیات بیماری فردوس کاویانی

حال وخیم فردوس کاویانی
حال بد فردوس کاویانی

این روزها درباره بیماری فردوس کاویانی دوباره صحبت می‌شود و زهره حمیدی در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم به وخامت وضعیت جسمانی این بازیگر پیشکسوت و خاطرانگیز اشاره کرد. او گفت: فردوس کاویانی در بستر بیماری است و برایش پرستار گرفته‌اند؛ اصلاً چه کسی یادش می‌کند؟ فردوس کاویانی که این همه برای ما نقش‌آفرینی و خاطره‌سازی کرد.

ایرج راد تاکید کرد:

خوشبختانه اتفاقاتی هم افتاد. چند روز پیش هم جلسه‌ای داشتیم و این موضوع را مجدد پیگیری کردیم. البته همیشه حمایت و پیگیری مشکلات هنرمندان پیشکسوت در دستور کار ما و خانه تئاتر بوده و هست.

او ادامه داد:

در پیگیری‌هایی که از خانواده فردوس کاویانی داشتیم خواسته‌هایی داشتند که سعی کردیم رسیدگی کنیم و این مسیر ادامه خواهد داشت. تا جایی که دستمان بوده، موضوعات را در دستور کار قرار دادیم؛ حتی به خاطر تشدید بیماری، برای او پرستار گرفتیم. از طرف دیگر، هفته پیش هم با صندوق اعتباری هنر این موضوع را مطرح کردیم.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *