هوش مصنوعی با کاراکترهای فیلم های ایرانی شوخی می‌کند! + ویدیو

به تازگی، ویدئویی مبنی بر شبیه سازی چهره بازیگران و شوخی هوش مصنوعی با بازیگران ایرانی به انتشار رسیده که آموزش شبیه سازی چهره را در ادامه تماشا کنید.

این روزها باب اخباری مبنی بر اینکه هوش مصنوعی می‌گوید فلان هوش مصنوعی فلان چیز را انجام می‌إهد و از این جور چیزها بسیار باز شده و ما هم در این نوشتار چند مورد از این ادا اطوارها را برای شما آماده کردیم تا ببینید. در ادامه با سایت فیگار همراه ما بمانید.

شبیه سازی طنز هوش مصنوعی از نسخه باربی سلبریتی‌های ایرانی

شوخی هوش مصنوعی با بازیگران ایرانی

ویدیوی شوخی هوش مصنوعی با بازیگران ایرانی را در ادامه تماشا کنید:


هوش مصنوعی سر شوخی را با ابراهیم حاتمی‌کیا و پرستویی هم باز کرد. شما همراهان عزیز می‌توانید این ویدئو را که مشابه فیلم بالا است ببینید:


آموزش شبیه سازی چهره توسط هوش مصنوعی

ویدیوی جنجالی شبیه سازی و تغییر چهره بازیگران از ترانه علیدوستی تا کتایون ریاحی را حتما تماشا کرده اید، در بخش دوم ویدیوی ذیل،‌ آموزش شبیه سازی چهره توسط هوش مصنوعی داده شده است.

در انتهای ویدیو آموزش شبیه سازی چهره توسط هوش مصنوعی را می‌توانید تماشا کنید:


اخیراً ویدئویی مبنی بر شبیه سازی هوش مصنوعی و ترانه علیدوستی تحت عنوان هوش مصنوعی و قیافه ترانه علیدوستی به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را کسب کرده است.

در این ویدئو، شاهد معجزه هوش مصنوعی و صورت ترانه علیدوستی بودیم که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای را کسب کرد. این ویدیو که حالت طنز دارد، زمانی که فرد عطسه می‌کند، چهره اش از ترانه علیدوستی به طناز طباطبایی و سپس به ثریا قاسمی و دیگر بازیگران تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ببینید: استوری عجیب بهنوش بختیاری برای علی دایی +[ماجرای شایعه خودکشی بهنوش بختیاری]

شبیه سازی چهره بازیگران زن ایرانی با هوش مصنوعی

شبیه سازی هوش مصنوعی و ترانه علیدوستی

شبیه سازی چهره بازیگران زن ایرانی با هوش مصنوعی
شبیه سازی چهره بازیگران زن ایرانی با هوش مصنوعی

در ادامه خواهید دید که چطور انتشار تصویری از معجزه هوش مصنوعی درباره ترانه علیدوستی، بازیگر مشهور سینمای ایران در فضای مجازی پربازدید شده است.

فیلم لو رفته از مراسم ازدواج بهرام رادان + [عکس های فاش شده از عروسی]

هوش مصنوعی ترانه علیدوستی را به چالش کشید!

ترانه علیدوستی در شهرزاد ساخته حسن فتحی نخستین سریال خود را تجربه کرد. این سریال در ۲۲ مهر ۱۳۹۴ به شبکه نمایش خانگی آمد. وی در این سریال نقش شهرزاد را ایفا می‌کند. شهرزاد دانشجوی رشته پزشکی است که در سال ۱۳۳۲ با کودتای ۲۸ مرداد زندگی اش دچار تغییر و تحول می‌شود…

شبیه سازی چهره ترانه علیدوستی با هوش مصنوعی
هوش مصنوعی ترانه علیدوستی را به طناز طباطبایی تبدیل کرد

هوش مصنوعی، یکی از فناوری‌های تازه پیشرفته شده و همه‌گیر شده در جهان است که نزد ایرانیان نیز بازتاب‌های زیادی را کسب کرده است. پس از تلفیق صداهای خوانندگان مختلف، با دیگر خوانندگان و کارهایی نظیر چنبن اتفاقات، روز گذشته، انتشار تصویری از معجزه هوش مصنوعی درباره ترانه علیدوستی، بازیگر مشهور سینمای ایران در فضای مجازی پربازدید شد.

شوخی هوش مصنوعی با بازیگران ایرانی

طنازی هوش مصنوعی با ترانه علیدوستی و دیگر بازیگران!

در این ویدئو که اخیراً به انتتشار رسیده، می‌بینیم که چهره ترانه علیدوستی، ابتدا به بهنوش طباطبایی، و در ادامه به بازیگران مختلف تغییر شکل یافته است.

در ادامه می‌توانید معجزه هوش مصنوعی و صورت ترانه علیدوستی را ببینید:


ترتیب شبیه سازی چهره:

ترانه علیدوستی، طناز طباطبایی، ثریا قاسمی، نوید محمدزاده، ترلان پروانه، کتایون ریاحی

در ویدئوی بالا می‌بینید که بعد از یک عطسه هوش مصنوعی ترانه علیدوستی را به طناز طباطبایی تبدیل کرد و بعد از آن به بازیگران دیگر تبدیل می‌شود. همین ویدئو در یک هفته اخیر میلیون‌ها بار دیده شده و ما در تعجبیم که چرا باید این ویدئو این همه دیده بازدید بگیرد!!!

هوش مصنوعی، (Artificial intelligence) یا به اختصار: AI، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد. اما پیش از هرچیز باید این موضوع را دانست که کلمه هوش، نشان دهنده امکان استدلال است و اینکه آیا هوش مصنوعی میتواند به توانایی استدلال دست یابد یا خیر، خود موضوع اختلاف محققان است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *