ویدیو : علاقه شدید گادوین منشا به موسیقی ایرانی

اخیرا ویدیویی از علاقه شدید گادوین منشا به موسیقی ایرانی در رسانه های مجازی فارسی وایرال شده که بسیاری از کاربران را متعجب کرده است.

به تازگی ویدیویی از حرف های گادوین منسا در مورد موسیقی ایرانی که بسیاری از کابران را جذب خود کرده است. در ادامه ویدیویی در مورد علاقه گادوین منشا به موزیک های فارسی خواهیم دید.

علاقه شدید گادوین منشا به موسیقی ایرانی

علاقه شدید گادوین منشا به موسیقی ایرانی
حرف های گادوین منسا در مورد موسیقی ایرانی

اخیرا نیز ویدیویی در مورد علاقه گادوین منشا به موزیک های فارسی در رسانه ها منتشر شده است. این بازیکن که چندی پیش، تیم فوتبال مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف ملوان بندر انزلی رفت که نیمه نخست این بازی با برتری ۲ بر صفر مس رفسنجان تمام شد.

گل نخست مس در ثانیه ۸ این مسابقه توسط گادوین منشا مهاجم خارجی به ثمر رسید. به این ترتیب منشا رکورد سریعترین گل تاریخ لیگ برتر ایران را شکست و از آن خود کرد.

علاقه گادوین منشا به موزیک های فارسی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حرف های گادوین منسا در مورد موسیقی ایرانی را ببینید:

چندی پیش خبری مبنی بر گل‌های زودهنگام در همه جای دنیا بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند؛ وقتی هنوز سلام گزارشگر به بینندگان تلویزیونی تمام نشده و توپ وارد دروازه یک تیم می‌شود، وقتی هنوز داور سوت را از دهان خود درنیاورده و در دست نگرفته و وقتی هنوز هیچ‌کس انتظارش را ندارد، ناگهان توپ در فاصله چند ثانیه وارد یکی از دروازه‌ها می‌شود و یک اتفاق ویژه رقم می‌خورد.

فوتبال ایران در طول تاریخ از این دست گل‌های سریع در لیگ برتر زیاد به خود دیده است؛ گل‌هایی که هرکدام برای زننده آن و البته هواداران یک تیم خاطرات شیرینی را به یاد می‌آورند. مهاجمان هم به واسطه به ثمررساندن این گل‌ها نام شان در طول تاریخ باقی می‌ماند و رکوردی خلق می‌کنند که شاید تا مدت زیادی کسی نتواند آن را بشکند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *