ببینید: عکس جنجالی پژمان جمشیدی با یک دختر غوغا کرد! +[فیلم حضور پژمان جمشیدی در دربی]

عکس جنجالی پژمان جمشیدی در فضای مجازی از جمله پلتفرم اینستاگرام منتشر شده است که باعث شوکه شدن کاربران این اپلیکیشن معروف شد.

به تازگی تصویری از پژمان جمشیدی بازیگر خوب ایرانی با هوادارش منتشر شده است که به شدت ترند شد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید پژمان جمشیدی همراه ما بمانید.

عکس جنجالی پژمان جمشیدی

جدید ترین عکس پژمان جمشیدی

به گزارش منابع خبری:

عکسی از پژمان جمشیدی در اکران فیلم سینمایی شهر هرت در کنار یک دختر خانومی با تیپ عجیب ظاهر شد. در ادامه می‌توانید عکس پژمان جمشیدی در اکران فیلم شهر هرت را مشاهده کنید:

عکس جنجالی پژمان جمشیدی
عکس جنجالی پژمان جمشیدی

بیشتر بخوانید:

فیلم سانسور نشده: خاطره پژمان جمشیدی از علی مصفا

هرچه درباره پژمان جمشیدی و ماجرای ازدواجش باید بدانید [+ویدیو]

حضور پژمان جمشیدی در دربی دیروز

به تازگی ویدیویی از حضور پژمان جمشیدی در بازی پرسپولیس استقلال در رسانه های مجازی فارسی منتشرش شده که سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است. در ادامه ویدیو تماشاچی شدن پژمان جمشیدی در دربی دیروز خواهید دید.

حضور پژمان جمشیدی در دربی دیروز
حضور پژمان جمشیدی در بازی پرسپولیس استقلال

ستاره این روزهای پرده نقره‌ای سینما و یکی از بازیکنان سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس یکی از مهمانان ویژه فینال جام حذفی خواهد بود. پژمان جمشیدی، دیروز به دعوت باشگاه پرسپولیس قرار است از نزدیک دربی را تماشا کند.

بازیکن سابق تیمهای پرسپولیس، پاس و سایپا که سابقه بازی برای تیم ملی را هم دارد، در دهه 1390 و پس از دو دهه حضور در مستطیل سبز، برای همیشه از آن خارج شد و سراغ بازیگری رفت و کارنامه‌اش نشان می‌دهد که چقدر در حرفه جدیدش، موفق بوده است.

تماشاچی شدن پژمان جمشیدی در دربی دیروز

در ادامه می‌توانید ویدیویی از حضور پژمان جمشیدی در بازی پرسپولیس استقلال را ببینید:

پژمان جمشیدی پس از گذشت حدود یازده سال از پخش فیلم سریال زندگی شخصی‌اش که به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، حالا از شخصیت فوتبالی خود فاصله گرفته و در قامت یک بازیگر در دنیای سینما شناخته می‌شود و از محبوبیت خاصی بین طرفداران فوتبال برخوردار است.

یکی از چهره‌های بی‌تاب برای پیروزی پرسپولیس و کسب جام قهرمانی، کسی نبود جز پژمان جمشیدی. کسی که نسل جدید او را با سریال معروفش و در ادامه با نقش‌های فعالش در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی می‌شناسند اما روزگاری در پست دانیال اسماعیلی‌فر برای پرسپولیس می‌درخشید.

پژمان در لحظه‌ای که استقلال گل مساوی را به ثمر رساند، جوری که انگار ضد حال بدی خورده باشد، دست روی سر گذاشت و افسوس برد از دست رفته را خورد. اما او خوش‌شانس بود که تیم محبوبش توانست گل دوم را سریع‌تر بزند و با قهرمانی زمین را ترک کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس جنجالی پژمان جمشیدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *