اتفاقی عجیب برای خواننده معروف هنگام ضبط ویدیو کلیپ برای موزیک جدید + [ویدیو]

لحظه افتادن یاسان هنگام ضبط موزیک ویدیو در ویدئویی که به تازگی از او به انتشار رسیده، بسیار وایرال و جنجالی شده است. در ادامه تماشا کنید.

ویدیو پیچ خوردن پا یاسان که اخیرا با انتشار در فضای مجازی بسیار جنجالی شده است، شکستن پا راست یاسان در حین ضبط موزیک ویدیو را نشان می‌دهد. ویدیو شکستگی پا مرتضی یاسان به تازگی وایرال شده و با بازخوردهای بسیاری در شبکات اجتماعی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:

از شکایت گلزار از شاهین صمدپور خبرنگار تا ادعای جدید امین فردین درباره طلاق [+ویدیو]

جنجال کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه + علت وضعیت وخیم او

 افتادن یاسان هنگام ضبط موزیک ویدیو

افتادن یاسان هنگام ضبط موزیک ویدیو
ویدیو پیچ خوردن پا یاسان

مرتضی یاسان خواننده ایرانی درتاریخ روز ۲۱ مردادماه، سال ۱۳۷۲ در گنبد کاووس(استان گلستان) چشم به جهان گشوده است. در ویدئویی که به تازگی از او متتشر شده، او در حال ضبط موزیک ویدئوست و در لحظه‌ای، پای راستش پیچ می‌خورد. این ویدئو از انتقادات زیادی برخوردار شده است.

ویدیوی چالش باحال یکتا ناصر و منوچهر هادی + ماجرای آشنایی تا طلاق

ویدیو شکستگی پا مرتضی یاسان و افتادن یاسان هنگام ضبط موزیک ویدیو

در ادامه می‌توانید شکستن پا راست یاسان در حین ضبط موزیک ویدیو را ببینید:


وی دو برادر و یک خواهر دارد و بیان می‌کند که خانواده‌اش مشوق او بودند و او را حمایت نموده‌اند. سابقه هنری مرتضی یاسان خواننده جوان پاپ اهل ایران به خاطر علاقه بسیار به موسیقی و نوازندگی گیتار، اول با نام نویسی در کلاس های گیتار قدم نخست را در عرصه موسیقی و هنر برداشت و در حال حاضر هم پس از چند سال با سعی و تلاش بیشتر توانست وارد زمینه خوانندگی شود و با توجه به صدای خاص و جذابی که دارد، توانسته در میان نسل جوان جای خودش را باز کند. هواداران بسیاری جذب موزیک‌ها و ترانه‌های وی شده‌اند.

ایشان به صورت حرفه‌ای از سال ۹۹ وارد زمینه موسیقی و خوانندگی شد و با منتشر کردن آهنگ «ماه من» مشهور شد و این موزیک یکی از پر دانلود‌ترین آهنگ‌های این هنرمند به شمار می رود. می‌توان از دیگر موزیک‌ها و ترانه‌هایش به موزیک «تاپ تاپ میزنه قلبم» و «همه دنیام»، اهنگ «دلبر ناب» و…. اشاره نمود. مرتضی یاسان ازدواج نکرده و مجرد می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *