اشک های بازیگر ونزدی به خاطر اینستاگرام ؛ هر چه معروف‌تر می‌شوم دردسرهایم بیشتر می‌شود

اشک های بازیگر ونزدی به خاطر اینستاگرام در آمد. او معتقد است که هر چه معروف‌تر می‌شود، بیشتر به عنوان طعمه دیده خواهد شد. داستان از چه قرار است؟

جنا ماری اورتگادر تاریخ  27 سپتامبر  سال 2002 میلادی به دنیا آمد. او فعالیتش را به عنوان بازیگر خردسال آغاز کرد و به‌خاطر نقش جین جوان در مجموعه کمدی،درام جین باکره از شبکه سی‌دابلیو شناخته شد.

او موفقیت خود را برای بازی در نقش هارلی دیاز در مجموعه گیر افتادن در وسط از شبکه دیزنی به دست آورد، که برای آن جایزه ایماجن را کسب کرد. او همچنین از سال 2016 تا 2020 میلادی صداپیشگی پرنسس ایزابل را در سریال النا آوالور به عهده داشت.

در سال 2022 میلادی، اورتگا نقش اصلی ونزدی آدامز را در مجموعه کمدی ترسناک ونزدی از نتفلیکس بازی کرد که برایش نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد. حالا اما با شهرت روزافزون او با اشک های بازیگر ونزدی به خاطر اینستاگرام رو به رو هستیم. داستان از چه قرار است؟

بیشتر بخوانید:

مسابقه بتن خوری سلبریتی‌ ها

اشک های بازیگر ونزدی به خاطر اینستاگرام

هر چه معروف‌تر می‌شوم دردسرهایم بیشتر می‌شود

اشک‌ های بازیگر سریال ونزدی به خاطر اینستاگرام
اشک‌ های بازیگر سریال ونزدی به خاطر اینستاگرام

جنا رابطه خود با اینستاگرام را بسیار زشت بیان می‌کند و می‌گوید نمی‌تواند در شبکه‌های اجتماعی خود واقعی‌اش باشد. جنا اورتگا در مصاحبه جدیدی با ال فنینگ برای ورایتی تایید می‌کند که به عنوان تهیه‌کننده فصل دوم ونزدی تمایل دارد بیشتر بر روی عناصر ترسناک داستان تمرکز کند تا روابط رمانتیک و عاشقانه، او در بخشی از مصاحبه وقتی از فشار شبکه‌های اجتماعی می‌گوید احساساتی می‌شود.

ناراحتی بازیگر ونزدی به خاطر اینستاگرام او را به این باور رسانده است که او با شهرت روز افزون‌اش به دردسرهای متعددی افتاده است. او در این باره بیان کرد:

هرچه بیشتر در معرض دنیا قرار می‌گیرم، مردم بیشتر آن را طعمه قرار می‌دهند و سوء استفاده می‌کنند. ضعف‌های شما را می‌بینند و به شکلی پیچ و تابش می‌دهند که انتظار ندارید.

بیشتر بخوانید:

لباس کردی بر تن چهره‌ های مشهور با هوش مصنوعی

اورتگا که 40 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد در اینجای مصاحبه نمی‌تواند مانع سرازیر شدن اشک‌هایش شود و می‌گوید تلاش برای صادقانه رفتار کردن بدون به خطر انداختن سلامت و امنیت خود عجیب است:

بسیار راحت می‌توان حس کرد که از کنترل خارج شده‌ای. باید از خودت مراقبت کنی، و بدانی که چه زمانی کنارش بگذاری و بدانی که اهمیتی ندارد. چون شبکه‌های اجتماعی دنیای واقعی نیست.

او در ادامه بیان کرده است:

شبکه‌های اجتماعی برای افرادی که هم سن و سال ما باشند، یک بازی مقایسه است. روی ذهنیت افراد اثر می‌گذارد. به‌شدت فریبنده است. پس از سریال، بسیار مضطرب بودم که پستی ارسال کنم یا حتی چیزی بگویم یا حتی خودم باشم.

هنوز این نیاز مبرم را احساس می‌کنم که انسانی و صادق و واقعی باشم. چقدر چندش‌آور است که به شما بگویند لبخند بزن یا پرانرژی‌تر باش. نمی‌خواهم چندش‌آور به نظر برسم. ترجیح می‌دهم مردم ببینند که گریه می‌کنم یا هرچه تا اینکه چیزی نشان بدهم که نیستم.

تصمیم گرفتیم که کمی بیشتر به جنبه‌های ترسناک سریال متمایل شویم. چون بسیار سبکسرانه است و چنین سریالی با خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها و ابرقهرمانان، نباید خیلی خودتان را جدی بگیرید. معشوق ونزدی را کنار گذاشته‌ایم و این عالی است.

بیشتر بخوانید:

هم‌جنسگرا نبودن تایلر جیمز ویلیامز حقیقت دارد؟

او اضافه می‌کند که برای فصل دوم تمایل داشته که این بحث‌ها پیش از فیلمبرداری صورت بگیرد:

خیلی کنجکاوم. دوست دارم لباس‌ها را ببینم، شخصیت‌های جدیدی که می‌آیند، فیلمنامه‌ها و خیلی سخاوتمند بودند که به من اجازه دادند تهیه‌کننده شوم.

اورتگا می‌گوید سریال ونزدی او را از لاک خودش بیرون آورده است. او اعتقاد دارد وقتی یک زن جوان در این صنعت باشی، گاهی آدم‌ها شما را جدی نمی‌گیرند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *