ویدیو : گلشیفته فراهانی در مراسم افتتاحیه فیلم جدیدش

به تازگی ویدیویی از گلشیفته فراهانی در مراسم افتتاحیه فیلم جدیدش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که بسیار دیدنی و جذاب می باشد.

اخیرا جدیدترین ویدیو از گلشیفته فراهانی در افتتاحیه فیلمش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. گویا گلشیفته فراهانی در افتاحیه فیلم اخیرش با لباسی جذاب و شیک حضور پیدا کرده است.

گلشیفته فراهانی در مراسم افتتاحیه فیلم جدیدش

امروز تصاویر و ویدیویی از افتتاحیه فیلم جدید گلشیفته فراهانی منتشر شده که بسیار جالب می‌باشد. گلشیفته فراهانی فعالیت حرفه‌ای خود را با فیلم درخت گلابی شروع کرده است.

گلشیفته فراهانی در سال 1387 برای بازی در فیلم یک مشت دروغ ممنوع الخروج شد. گلشیفته فراهانی بعد از مهاجرت خود از ایران در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده است.

جیم جارموش کارگردان 70 ساله هالیوود در مصاحبه با “نیویورک تایمز” در مورد همکاری با گلشیفته می‌گوید:

“عاشق حضورش شدم. عاشق چشمان شیطنت‌آمیزش و بازیگوشی او شدم. به عنوان یک انسان روحیه بسیار مثبتی دارد، ما رابطه خوبی باهم داریم.”

گلشیفته فراهانی در مراسم افتتاحیه فیلم جدیدش
جدیدترین ویدیو از گلشیفته فراهانی در افتتاحیه فیلمش

جدیدترین ویدیو از گلشیفته فراهانی در افتتاحیه فیلمش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از گلشیفته فراهانی در افتاحیه فیلم اخیرش را ببینید:

چندی پیش نیز محمد تاجیک، روزنامه نگار تصویر توئیتی از محبوبه بیات، بازیگر سابق سینما و تلویزیون را در کانال تلگرامی خود بازنشر کرد که به همراهی بهزاد فراهانی، پدر گلشیفته با جریانات چپ در قبل از انقلاب کنایه می زند.

چند روز پیش، عکسی از لوکیشن فیلم «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» در خط ساحلی انزلی که اکنون تبدیل به خرابه شده را مشاهده کنید. ماهی‌ها عاشق می‌شوند به کارگردانی علی رفیعی محصول سال ۱۳۸۳ است. این فیلم کاندید ۶ جایزه سیمرغ بلورین بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر بود. رضا کیانیان و گلشیفته فراهانی از بازیگران این فیلم بودند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *