ویدیو : سوال جنجالی مجری از محمدرضا گلزار

به تازگی ویدیویی از سوال جنجالی مجری از محمدرضا گلزار در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از عجیب ترین سوال مجری از گلزار در فضای مجازی پخش شده است. گویا سوال جالب مجری از محمدرضا گلزار این ویدیو بسیار کابران را شوکه کرده است.

بیشتر بخوانید:

اولین ویدئو لو رفته مراسم عروسی گلزار

تصاویر غیر اخلاقی لو رفته از آیسان همسر گلزار

سوال جنجالی مجری از محمدرضا گلزار

پرسش عجیب مجری از محمدرضا گلزار

امروز نیز یه کیلیپ درباره سوال جالب مجری از گلزار در رسانه ها پخش شده است. این بازیگر سینمای ایران با انتشار یک استوری اینستاگرامی با لباس دامادی، این خبر خوش را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

دفتر ازدواج طلایی که گفته می شود مربوط به مراسم عقد دیروز محمدرضا گلزار بوده با انتشار استوری خبرهای مربوط به ازدواج این بازیگر سینما را تایید می کند.

فن‌پیج‌های محمدرضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند با انتشار پست‌هایی در صفحات خود ازدواج او را تبریک گفتند. همچنین محمدرضا گلزار نیز در صفحه خود یک استوری با کت شلوار و لباس مجلسی منتشر کرد.

سوال جنجالی مجری از محمدرضا گلزار
عجیب ترین سوال مجری از گلزار

سوال جالب مجری از محمدرضا گلزار

در ادامه می‌توانید عجیب ترین سوال مجری از گلزار را ببینید:

تصاویری از دختری به نام آیسان آقاخانی متولد سال ۱۳۷۶ در فضای مجازی دست به دست می‌شود و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است. این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند.

پس از اینکه اخبار ازدواج این هنرمند سینما منتشر شد، حالا عکس‌های همسر او فاش شده است.آیسان آقاخانی اسم همسر محمدرضا گلزار می باشد و دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیاید با محمدرضا گلزار دارد.

محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری ازدواجش با آیسان را علنی کرد. محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *