عاشقانه‌ترین لحظات بهرام رادان و مینا مختاری ؛ از قشم تا تفلیس گرجستان

به تازگی ویدیویی از عاشقانه های بهرام رادان و همسرش کنار دریا در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیار زیادی را ایجاد کرده است.

اخیرا خبری مبنی بر عشق بازی بهرام رادان و همسرش در ساحل در شبکه های مجازی منتشر شده است. گویا ویدیویی از بهرام رادان و همسرش کنار دریا حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

عاشقانه های بهرام رادان و همسرش کنار دریا

عاشقانه های بهرام رادان و همسرش کنار دریا
عاشقانه های بهرام رادان و همسرش

 

عشق بازی بهرام رادان و همسرش در ساحل

مینا مختاری همسر بازیگر محبوب بهرام رادان، در حال حاضر وارد مرحله‌ی جدیدی از فعالیت‌های خود شده است. او به تازگی تبلیغات بیشتری دریافت کرده و نیاز به سانسور دارد. این نشان می‌دهد که مینا مختاری در تلاش است تا با بکارگیری روش‌های نوین، مخاطبانش را بیشتر جذب کند.

عاشقانه های بهرام رادان و همسرش کنار دریا
عشق بازی بهرام رادان و همسرش در ساحل

بهرام رادان اخیرا در سریال جیران ایفای نقش کرده و در این سریال عاشق دختری به اسم جیران می‌شود که این نقش را پریناز ایزدیار بازی می کند ،در ادامه بخشهایی از این سریال را مشاهده می کنید . خبری از بهرام رادان در فضای مجازی منتشر شده است که در آن خبر از عزادار شدن این هنرمند عزیز می داد. در این خبر آمده است که بهرام رادان پدرش را از دست داده است.

روابط احساسی بهرام رادان و همسرش کنار دریا

در ادامه می‌توانید ویدیویی از بهرام رادان و همسرش کنار دریا را ببینید:


بهرام رادان تا کنون در آثار سینمایی بسیاری به ایفای نقش پرداخه است. بهرام رادان علاوه بر بازیگری دستی بر سایر حوزه های هنر دارد. بهرام رادان طرفداران بسیاری دارد. بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸، تهران)، بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *