ویدیو : صدای باد راسو درآوردن مهران غفوریان

به تازگی ویدیویی از صدای باد راسو درآوردن مهران غفوریان در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از تقلید صدای راسو توسط مهران غفوریان در شبکه های مجازی وایرال شده ایت. گویا ویدیو درآوردن صدای خنده دار راسو توسط مهران غفوریان قسمتی از برنامه رئالیتی شو “ناتو” می‌باشد.

صدای باد راسو درآوردن مهران غفوریان

درآوردن صدای عجیب راسو توسط مهران غفوریان

در رئالیتی شو ناتو مهران غفوریان، جواد رضویان، باربد بابایی، بیتا سحرخیز و محیا دهقانی به هنرمندی پرداخته‌اند. در این قسمت مهران غفوریان صدای راسو میخواد در آورد که جوان رضویان از شدت خنده اشک هایش درآمد.

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. تصویری از همسر مهران غفوریان با استایلی پسرانه منتشر شده است.

صدای باد راسو درآوردن مهران غفوریان
درآوردن صدای عجیب راسو توسط مهران غفوریان

درآوردن صدای خنده دار راسو توسط مهران غفوریان

در ادامه می‌توانید ویدیویی از تقلید صدای راسو توسط مهران غفوریان را ببینید:

در هر قسمت از بازی «ناتو» ۱۰ سوال سخت و گاه خنده‌دار از شرکت‌کنندگان پرسیده می‌شود و بازیکنان باید همراه با هم به پاسخ‌های درست دست پیدا کنند. در این میان یکی از بازیکنان نقش ناتو را بر عهده دارد.

ناتو پاسخ تمام سوالات را از قبل می‌داند و باید دیگر بازیکنان را در راه رسیدن به پاسخ‌های درست راهنمایی کند اما به‌گونه‌ای که هویت او تا انتهای بازی شناسایی نشود. رئالیتی شوی «ناتو» با اجرای محمدرضا علیمردانی هر دوشنبه ساعت هشت صبح در فیلم‌نت منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *