از لحظه هک پیج میلیونی ساسی مانکن تا عکس های جدید حاملگی همسرش

به تازگی، تصاویری عجیب در پیج اینستاگرام ساسی به انتشار رسید که در ادامه به پشت پرده هک شدن صفحه اینستاگرام ساسی مانکن خواهیم پرداخت.

روز گذشته، پیج اینستاگرامی ساسی تصاویری عجیب را منتشر کرد که خبری را مبنی بر هک اینستاگرام ساسی تحت عنوان هک شدن و انتشار تصاویر عجیب ساسی در فضای رسانه به انتشار رسید. در ادامه این نوشتار، حواشی و پشت پرده داستان هک پیج ساسی را با همدیگر خواهیم پرداخت.

عکس های جدید حاملگی همسر ساسی مانکن [+تصاویر]

پشت پرده هک شدن صفحه اینستاگرام ساسی مانکن

هک اینستاگرام ساسی

از ساعاتی پیش پست‌هایی با محتوای مذهبی در صفحه شخصی ساسی مانکن در اینستاگرام منتشر شده است که برخی بر این باورند پیج او هک شده است. سوالی که ذهن را درگیر می‌کند این است که آیا ساسی مانکن توبه کرده یا پیج او هک شده است؟!

انتشار نوحه خوانی سید مجید بنی فاطمه و آقای رسولی در صفحه این خواننده حدس‌هایی را مبنی بر هک شدن صفحه اینستاگرام ساسی مطرح کرده است. گویا تعدادی از پست‌های آخر صفحه اینستاگرام ساسی مانکن تصاویری از دعا و نوحه خوانی مداحان معروف است. تصویر صلوات نیز در پروفایل این صفحه قرار گرفته است.

هک شدن صفحه اینستاگرام ساسی مانکن
هک اینستاگرام ساسی

داستان هک پیج ساسی

در ادامه می‌توانید پست های اخیر ساسی پس از هک را ببینید:

هک شدن صفحه اینستاگرام ساسی مانکن
هک شدن و انتشار تصاویر عجیب ساسی

ساسان حیدری متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۷ معروف به ساسی مانکن شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرای پاپ و رپر اهل ایران است. او سال ۲۰۱۲ میلادی به کوالا لامپور، مالزی و از آنجا به آمریکا رفت و به فعالیت هنری خود ادامه داد. رویترز وی را در سال ۱۳۸۸ به عنوان یکی از مشهورترین خوانندگان رپ ایران توصیف کرده است.

ساسی در ۷ فروردین ۱۳۸۹ در حالی که برای انجام چند جشن خانگی در کیش به سپری می‌کرد، بازداشت شد. بعضی از منابع علت بازداشت او را حمایت از مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری و برخی رقاصی در بازار کیش دانستند. در همین باره «گویا نیوز» مطلبی کمدی زیر عنوان «ساسی مانکن پشت ویترین اوین» منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *