کناره گیری تنوچ هوئرتا از فیلم نتفلیکس پس از اتهام به تجاوز [+جزئیات]

اخبار مربوط به کناره گیری تنوچ هوئرتا از فیلم نتفلیکس پس از اتهام به تجاوز منتشر شده است. با جزئیات خبر کناره گیری Tenoch Huerta همراه فیگار باشید.

تنوچ هوئرتا ​​ستاره فیلم Black Panther: Wakanda Forever در پی اتهامات تجاوز جنسی علیه این بازیگر، از یک فیلم آینده نتفلیکس کناره‌گیری کرد. Huerta قرار بود در فیلم نتفلیکس Fiesta en la Madriguera بازی کند، اما این بازیگر تصمیم گرفته است که پروژه را به دلیل اتهامات تجاوز جنسی که توسط موسیقیدان ماریا النا ریوس علیه او مطرح شده است، ترک کند. تنوچ هوئرتا از فیلم Fiesta en la Madriguera  کناره گیری کرد

کناره گیری تنوچ هوئرتا از فیلم نتفلیکس

کناره گیری تنوچ هوئرتا از فیلم Fiesta en la Madriguera 

اخبار مربوط به کناره گیری تنوچ هوئرتا ​​ستاره پلنگ سیاه 2 از یک فیلم آینده نتفلیکس ، در پی اتهامات تجاوز جنسی علیه این بازیگر منتشر شد.

کناره گیری تنوچ هوئرتا از فیلم نتفلیکس

تنوچ هوئرتا از یک فیلم نتفلیکس کناره گیری کرد

تنوچ هوئرتا در بیانیه‌ای گفت:

با توجه به تأثیر اظهارات نادرست اخیر ماریا النا ریوس و آسیبی که آنها به بار آورده‌اند، چاره‌ای جز انصراف از شرکت در فیلم Fiesta en la Madriguera ندارم. این با تأسف فراوان است که من این کار را انجام می‌دهم، اما نمی‌توانم اجازه دهم که اقدامات او نه تنها به من، بلکه به کار ده‌ها فرد با استعداد و سخت‌کوش درگیر در پروژه آسیب برساند. تمرکز من اکنون ساده است: ادامه روند بازگرداندن شهرتم.

تنوچ هوئرتا بازیگر مارول به تجاوز جنسی متهم شد [+جزئیات]

فیلم Fiesta en la Madriguera در ماه مه توسط نتفلیکس اعلام شد. طبق گزارش‌ها فیلمبرداری در گوادالاخارا، جالیسکو، همچنین بیشتر در کاتیما مولیلو، نامیبیا فیلمبرداری آغاز شده است. این فیلم قرار است به کارگردانی مانولو کارو ساخته شود و فیلمنامه آن توسط برنده اسکار نیکلاس جیاکوبونه نوشته شده است. Huerta ماه گذشته به عنوان ستاره فیلم معرفی شد و هنوز خبری از یافتن جایگزینی برای آن نیست.

هورتا روز چهارشنبه در بیانیه‌ای به ای تی خبر جدایی خود را اعلام کرد. همچنین معتقد است: اگرچه من به هیچ وجه کامل نیستم، اما می دانم که این ادعاها  نادرست هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *