کریسیتن بیل قصد بازگشت به شوالیه تاریکی را ندارد ؛ بتمن در فلش حضور نخواهد داشت

کریسیتن بیل قصد بازگشت به شوالیه تاریکی را ندارد این خبری است که شرکت وارنر اعلام کرده است. آن‌ها قصد داشتند تا در فلش نیز از حضور او استفاده کنند.

کریستین چارلز فیلیپ بیل در تاریخ 30 ژانویه 1974 دیده به جهان گشود. او بازیگر انگلیسی است و برای تنوع در شخصیت‌پردازی و تغییرات جسمانی در نقش‌هایش مشهور است.

او در فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف نقش اول را بر عهده داشته‌ است. کریستین افتخارات گوناگونی را کسب کرده‌ است. نام او در سال 2014 در رتبه‌بندی فوربز از بازیگران دریافت‌کننده بیشترین دستمزد قرار گرفت.

بیل در سال 2005 نقش ابرقهرمان بتمن را در فیلم ابرقهرمانی بتمن آغاز می‌کند، ایفا کرد و این نقش را در دنباله‌هایش، شوالیه تاریکی و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد ادامه داد.

او برای بازی در این سه‌گانه که یکی از پرفروش‌ترین فرنچایزهای سینمایی است، مورد تحسین قرار گرفت. با اینکه طرفداران می‌خواهند تا بار دیگر او را در این نقش تماشا کنند ولی گفته‌ها حاکی از آن است که کریسیتن بیل قصد بازگشت به شوالیه تاریکی را ندارد.

بیشتر بخوانید:

بازی بن افلک در Deadpool 3

کریسیتن بیل قصد بازگشت به شوالیه تاریکی را ندارد

عدم بازگشت کریسیتین بیل به شوالیه تاریکی

شرکت وارنر تصمیم داشت تا از بتمن در سه‌گانه The Dark Knight در فیلم فلش، استفاده کند. اما کریستین بیل با وجود استقبال مخاطبان، این پیشنهاد را قبول نکرد.

عدم بازگشت کریسیتین بیل به شوالیه تاریکی

او قبلا هم بیان کرده بود که برنامه‌ای برای برگشت به نقش شوالیه تاریکی ندارد و مخاطبان را مطمئن‌تر از قبل کرد که کریسیتن بیل به شوالیه تاریکی برنمیگردد. او درباره تصمیم خود بیان کرده است:

من با نولان پیمانی بستم که سه فیلم از این مجموعه بسازیم و بعد هم هر یک به‌دنبال کار خودمان برویم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *