بهترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند از نگاه سایت فیگار

بسیاری از کمیک ها جزء کمپانی های مستقل هستند. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند معرفی کنیم.

شرکت‌های کمیک دیگری هم وجود دارند که برخی مستقل و برخی دیگر درست پشت سر دی سی و مارول هستند و بهترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند را منتشر می‌کنند. برای طرفداران معمولی کمیک، به راحتی می‌توان تصور کرد که مارول و دی سی کامیکس تنها ناشران کمیک در شهر هستند. به هر حال، آن‌ها مطمئنا و بدون شک بزرگترین شرکت‌های جهان هستند، به خصوص برای تماشاگران سینما که هر سال می‌بینند که MCU و DCEU بر باکس آفیس تسلط دارند.

همه‌ی مقاله‌های ابرقهرمانی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های مهم ابرقهرمانی

بهترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند

  • برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند

در ادامه قرار است بهترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند

اگرچه ممکن است به نظر برسد که صنعت کمیک در حال حاضر مملو از ویژگی‌های هر دو شرکت است و کم پیدا می‌شود که بهترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند ، شرکت‌های کمیک دیگری نیز وجود دارند و برخی مستقل و برخی دیگر از نظر موفقیت پشت سر دی سی و مارول هستند که در حال حاضر برخی از بهترین‌های کمیک های جدید را ارائه می‌کنند. کمیک‌هایی که به تازگی وارد قفسه‌ها شده‌اند.

Radiant Black

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
کمیک های برتری که برای کمپانی های مارول و دی سی نیستند

کایل هیگینز و مارسلو کاستا قبلاً در مجموعه کمیک های برتری که برای کمپانی های مارول و دی سی نیستند که Mighty Morphin’ Power Rangers همکاری کرده بودند و کار آن‌ها با هم به موفقیت بزرگی تبدیل شد و مورد علاقه طرفداران این فرنچایز بود. اکنون آن‌ها وارد یک ماجراجویی کاملاً جدید و کاملاً اصلی می‌شوند که نام آن Radiant Black است. زیبایی شناسی عناصر کلاسیک Power Rangers به کمیک‌های کلاسیک مانند Invincible و Spider-Man را مدیون است؛ اما در عین حال، چیزی کاملاً جدید را ارائه می‌دهد.

The Scumbag

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
خواندنی کمیک هایی که برای مارول و دی سی نیستند

همه یک شخصیت ضدقهرمان خوب و از نظر اخلاقی خاکستری را دوست دارند و اخلاقیات هرگز از نگاه شخصیت اصلی‌اش، ارنی ری کلمنتاین، خاکستری تر از کمیک Image The Scumbag به نظر نمی رسید، زمانی که او مجبور شد با یک سازمان جاسوسی به عنوان ابرجاسوس اصلی همکاری کند. آثار هنری لوئیس لاروسا فضایی جذاب و تلخ ایجاد می‌کند که جزء خواندنی کمیک هایی که برای مارول و دی سی نیستند ، در حالی که نوشته‌های ریک ریمندر شخصیت‌هایی را با قطب‌نمای اخلاقی مشکوک به تصویر می‌کشد که لحظات جالب و خنده‌داری را رقم می‌زند. کلمنتاین سرآمدترین شهروند نیست؛ زیرا او فقط برای خیر بزرگتر مبارزه می‌کند اگر چیزی برای او باشد،؛ اما سازمان جاسوسی خیلی بهتر نبوده زیرا او را برای انجام کارهای خوب دستکاری می‌کنند.

The Department Of Truth

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
کمیک های جذاب که دی سی و مارول آنها را خلق نکرده است

بر کسی پوشیده نیست که ایده تئوری‌های توطئه همچنان منتقدان را در سراسر جهان به وجد می‌آورد، به‌ویژه پس از رویدادهای عجیبی که در سال‌های 2020 و 2021 رخ داد. دربرگیرنده مضامین پارانویا که نشان‌دهنده‌ی میانگین تئوری توطئه است، دپارتمان حقیقت حول مردی متمرکز می‌شود که تمام عمر خود را صرف مطالعه تئوری‌های توطئه کرده است؛ اما متوجه می‌شود که همه آن‌ها از جمله افرادی که در مورد زمین صاف و ترور کندی هستند، حقیقت داشته باشد و توسط یک سازمان مخفی به نام The Department Of Truth شود.

Dead Dog’s Bite

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند

دارک هورس کمیک آثار متعددی را در این صنعت منتشر کرده است که اکنون به عنوان آثار کلاسیک مورد احترام قرار گرفته اند که جزء کمیک های جذاب که دی سی و مارول آنها را خلق نکرده است . از جمله شهر گناه، پسر جهنمی و ماسک کمیک های دیگر این مجموعه هستند. اکنون، آن‌ها به تازگی یک مینی سریال منتشر کرده‌اند که در حال حاضر در راه است تا به همان شیوه مورد تحسین قرار گیرد. تایلر باس، نویسنده و هنرمند، یک درام جنایی را به تصویر می‌کشد که در آن کورمک گافین ناپدید می‌شود و در شهری که امیدش از دست رفته، تنها بهترین دوستش جو آماده است تا او را پیدا کند. تنها دو شماره از یک دوره چهار شماره‌ای تاکنون منتشر شده است. با انتشار آخرین شماره در ماه ژوئن، خوانندگان زمان زیادی برای پیگیری دارند.

Stillwater By Zdarsky & Perez

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند

چیپ زددارسکی، نویسنده برنده جایزه آیزنر، آنچه را که به Syfy Wire می‌گوید «mild obsession with the idea of mortality» دارد و آثار او جزء برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند ، قرار گرفته است. او تلاش می‌کند وسواس خود را در همکاری با Image Comics برای تولید جدیدترین تلاش ترسناک جذاب خود به نام Stillwater کشف کند. استیل واتر حول شهری کوچک و خیالی به همین نام می چرخد ​​که غیرقابل توضیح بوده و هیچ کس در آن نمی‌میرد. مرگ و میر در اینجا وجود ندارد و هیچ چیز نمی‌میرد.

Scout’s Honor

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
کمیک های برتری که برای کمپانی های مارول و دی سی نیستند

دیوید پپوز، نویسنده، در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر، سریال جدید خود را افتخار پیشاهنگی نامید ، “like Fallout meets Mulan meets The Handmaid’s Tale”. همه این مقایسه‌ها نشان می‌دهد که چگونه ترکیبی شگفت‌انگیز از درام درام و تفسیرهای مربوط به هویت جنسیتی می‌تواند یک فیلم هیجان‌انگیز بی‌نظیر بسازد. داستان دنیایی کمیک های برتری که برای کمپانی های مارول و دی سی نیستند را دنبال می‌کند که در آن تنها یادگاری که به جامعه یک کد اخلاقی جدید می‌دهد، کتابچه راهنمای قدیمی پیشاهنگی است. در حال حاضر، شخصیت اصلی کیت تلاش می کند تا رازهای پشت آن را باز کند.

Home Sick Pilots

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
خواندنی کمیک هایی که برای مارول و دی سی نیستند

این داستان در هسته خود، حداقل بر روی کاغذ، Home Sick Pilots با اصلی‌ترین داستان در جهان فاصله زیادی دارد و جزء کمیک های برتری که برای کمپانی های مارول و دی سی نیستند ، قرار می‌گیرد. این اساسا یک داستان خانه خالی از سکنه است که در آن یک خانه ارواح یک خواننده پانک راک دبیرستانی را در داخل آن به دام می اندازد. حتی عناصری را از داستان‌های مورد علاقه برخی از خوانندگان به عاریت گرفته است؛ اما آن‌ها را به گونه‌ای گردآوری می‌کند که باعث می‌شود چیزی کاملاً جدید به نظر برسد.

این داستان به‌عنوان ترکیبی از وحشت با اکشن و The Shining with Power Rangers تبلیغ شده است (بله، واقعاً پس از خواندن منطقی است). این یک ترکیب منحصر به فرد است که به لطف هنر سبک کاسپار ویجگارد و نوشته‌های روحی دن واترز، داستان کاملاً متفاوت به نظر می‌رسد و احساس می‌کند.

I Walk With Monsters

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
کمیک های جذاب که دی سی و مارول آنها را خلق نکرده است

هر کسی ممکن است حداقل نشانه‌ای از تاریکی یا شر را در درون خود داشته باشد. شاید حتی یک هیولا. پل کورنل و سالی کانتیرینو یا ذهن‌هایی که قبلاً دکتر هو، ولورین که ما باید به عقب برگردیم، این ایده نیهیلیستی را در I Walk With Monsters بررسی کردند. این فیلم جیسی و دوست هیولایی اش دیوید را دنبال می‌کند که به معنای واقعی کلمه به یک هیولا تبدیل می‌شود و مردانی را که ضعیف و آسیب پذیر را شکار می‌کنند. I Walk With Monsters یک داستان شگفت انگیز ساده است که درباره هیولاهایی که مردم را در درون خود پنهان می‌کنند، توضیح می‌دهد.

Man Goat & The Bunnyman

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند

جدیدترین کمدی ترسناک Zenescope شخصیت‌های اصلی مرد بزی و مرد خرگوشی را دنبال می‌کند که جزء خواندنی کمیک هایی که برای مارول و دی سی نیستند ، قرار گرفته است. کاربران اینترنتی که عاشق جستجوی داستان‌های ترسناک واقعی هستند، ممکن است با دو ویدیوی افسانه‌ای شهری با نام‌های مشابه روبرو شده باشند که هر کدام در فضای مجازی منتشر شدند. در محدوده این داستان، Man Goat و Bunny Man واقعی هستند، همانطور که همه افسانه‌های شهری ترسناک از پاگنده گرفته تا هیولای دریاچه نس واقعی هستند. Man Goat and Bunny Man برای مقابله با همه آن‌ها وجود دارند و از ترس برای مبارزه با وحشت استفاده می‌کنند. برخی از تصاویر به تنهایی بخش‌های مساوی وحشتناک و خنده دار هستند.

The Picture Of Everything Else

برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند
برترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند

برای طرفداران ادبیات کلاسیک، عنوانی مانند این خاطرات اسکار وایلد را با عنوان The Picture of Dorian Gray تداعی می‌کند. در کمال تعجب همان طرفداران، این کاملاً نکته مهمی است زیرا این سری جدید توسط Vault Comics در همان جهان اتفاق می‌افتد. در سپیده دم قرن بیستم، دو دزد آثار هنری نقاشی‌هایی را کشف می‌کنند که با روحیه (به معنای واقعی کلمه) قربانیان قتل اخیر ساخته شده‌اند که به همان شکلی که در نقاشی هایشان آسیب دیده به نظر می‌رسند جان خود را از دست داده‌اند. تنها یک چیز قطعی است، هنرمند اصلی که سال‌ها قبل دوریان گری را نقاشی کرده بود، بازگشته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک هایی که برای مارول یا دی سی نیستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *