ببینید: عکس واقعی همسر سردار آزمون شوکه تان می‌کند! +[شوخی سردار آزمون با دماغ علیرضا بیرانوند]

عکس واقعی همسر سردار آزمون در فضای مجازی به خصوص اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده است که باعث تعجب کاربران این پلتفرم شد.

به تازگی عکسی از سردار آزمون و همسرش کنار دوستانش منتشر شده است که بازتاب فراوانی در پی داشته است. در ادامه مطلب با خبر عکس همسر سردار آزمون همراه ما بمانید.

عکس واقعی همسر سردار آزمون

عکس جدید همسر سردار آزمون

به گزارش منابع خبری:

عکسی از سردار آزمون و همسرش در کنار بهرام افشاری و هوتن شکیبا در اروپا منتشر شده است. در ادامه می‌توانید عکس سردار آزمون با همسرش در اروپا را مشاهده کنید:

عکس واقعی همسر سردار آزمون
عکس واقعی همسر سردار آزمون

بیشتر بخوانید:

طبق بیانیه جدید ثبت احوال نام سردار آزمون نیز باید عوض شد!

تصویری از سردار آزمون در کنار برادر زاده اش

//

شوخی سردار آزمون با دماغ علیرضا بیرانوند

حس بد سردار آزمون نسبت به دماغ علیرضا بیرانوند

سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر با اشاره به عکسی از علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی که درحال بوسیدن او هستند گفت یک طرف صورتم حس خوبی داشت و طرف دیگر صورتم داشت له می‌شد. سردار از بیرانوند درخواست کرد که دماغش را عمل نکند.

همچنین سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر درباره بیرانوند ادعای عجیبی را مطرح کرد. او گفت:

“مردم فکر نکنند بیرانوند این جملات را می‌نویسد، همه کار وکیلش است. به او می‌گویم اگر یک‌بار توانستی متن استوری را بخوانی هرچه بگویی قبول می‌کنم.”

شوخی سردار آزمون با دماغ علیرضا بیرانوند
طنازی سردار آزمون با دماغ علیرضا بیرانوند, حرف های عجیب و خنده دار سردار آزمون درباره دماغ علیرضا بیرانوند, حس بد سردار آزمون نسبت به دماغ علیرضا بیرانوند

حرف های عجیب و خنده دار سردار آزمون درباره دماغ علیرضا بیرانوند

در ادامه می‌توانید ویدیویی از طنازی سردار آزمون با دماغ علیرضا بیرانوند را ببینید:

همچنین او گفت:

“قلعه‌نویی در رختکن تیم ملی آهنگ «ای ایران» را می‌گذارد بخوانیم و من تمام نگاهم به بیرانوند است که ببینیم او می‌تواند بخواند یا نه. واقعا هم بلد نیست.”

سردار آزمون در 11 دی ماه 1373 در گنبدکاووس واقع در استان گلستان به دنیا آمد. او یک ترکمن اصیل است که به این اصالت افتخار می کند. پدرش خلیل آزمون بازیکن سابق والیبال است که در حال حاضر به مربی گری والیبال مشغول است.

مادر سردار آزمون خانه دار است و تنها یک خواهر به نام سولماز دارد. پدر و مادر سردار، ابتدا می خواستند نام او را پژمان بگذارند. اما پدربزرگ او مانع شد. چون عقیده داشته است نام پژمان که معنی آن پژمرده است، نمی تواند مناسب باشد، به همین دلیل منصرف شدند و نامش را سردار به معنی سربلند گذاشتند.

حس بد سردار آزمون نسبت به دماغ علیرضا بیرانوند

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *