ببینید: عکس زیرخاکی از حامد آهنگی کولاک کرد! +[فیلم سورپرایز حامد آهنگی توسط همسرش]

عکس زیرخاکی از حامد آهنگی به تازگی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام درحال چرخیدن است. این عکس برای دوران نوجوانی حامد آهنگی است.

به تازگی عکسی از حامد آهنگی مجری مشهور طنز کشور منتشر شده است که بازتاب فراوانی درپی داشته است. در ادامه مطلب با خبر عکس قدیمی حامد آهنگی همراه ما بمانید.

عکس زیرخاکی از حامد آهنگی

عکس زیرخاکی از حامد آهنگی

به گزارش منابع خبری:

اخیرا عکسی از حامد آهنگی مجری معروف برنامه شباهنگی و دینامیت منتشر شده است که مربوط به زمان گذشته است. در ادامه می‌توانید عکس قدیمی از حامد آهنگی را مشاهده کنید:

عکس زیرخاکی از حامد آهنگی
عکس زیرخاکی از حامد آهنگی

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: فیلم سورپرایز حامد آهنگی توسط همسرش وسط برنامه

فیلم سورپرایز حامد آهنگی توسط همسرش وسط برنامه

فیلم سورپرایز همسر حامد اهنگی برای تولدش

حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی، بازیگر و مجری است. تحصیلکره مقطع لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری از دانشگاه علوم و فنون می باشد که از بازیگری شروع کرد حالا می نویسند و اجرا هم می کند.

حامد آهنگی سال های زیادی است که زمینه های مختلف مشغول به فعالیت می ‌باشد اما مدت کمی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، ناگفته نماند او استعداد فراوانی در زمینه استنداپ کمدین و مجری گری دارد و اخیرا نیز هم در یک نمایش خانگی از او دعوت شده است که در این برنامه هم بسیار درخشیده است و محبوبیت چند برابری پیدا کرده است.

ویدیو سورپرایز تولد حامد آهنگی توسط همسرش وسط برنامه

تماشا کنید: گریه یوسف تیموری و حامد اهنگی برای علی انصاریان

حامد آهنگی در تئاتر در یک کار مشترک با همسرش ، صفورا آغاسی در سال ۱۳۸۶ در سن 28 سالگی آشنا شد و پس از گذشت مدتی از آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۲ صاحب فرزندی به‌ نام آراد شدند.
صفورا آغاسی در رشته کارگردانی تئاتر تحصیل کرده و همچنین بازیگر تئاتر نیز می باشد، گویا اکنون دیگر در این زمینه فعالیتی ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس زیرخاکی از حامد آهنگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *