ببینید : فیلم لو رفته از لری رقیصدن علیرضا بیرانوند

به تازگی فیلم لو رفته از لری رقیصدن علیرضا بیرانوند در رسانه های مجازی فارسی منتشرش شده که سر صدای بسیاری را در رسانه های مجازی پخش کرده است.

امروز ویدیویی از لری رقصیدن بیرانوند در یکی از مجلس عروسی بستگان نزدیک او گرفته شده است. برخی از کابران می‌گویند که رقص او برای عروسی خواهرش است.

فیلم لو رفته از لری رقیصدن علیرضا بیرانوند

لری رقیصدن علیرضا بیرانوند در عروسی

علیرضا بیرانوند که برای شرکت در عروسی خواهرش راهی زادگاهش شده است با آهنگ لکی در رقص محلی زیبای این مراسم حضور پیدا کرد. دروازه‎‌بان اول پرسپولیس و تیم ملی در مراسمی محلی حضور داشت که برای شرکت در عروسی خواهرش راهی زادگاهش شده است و با آهنگ لکی در رقص محلی زیبای این مراسم شرکت کرد. گفتنی است بیرانوند قرار است بزودی به تهران بازگردد تا روز شنبه برای خارج کردن سیم کشی دندان‌هایش به مطب پزشک معالجش مراجعه کند.

فیلم لو رفته از لری رقیصدن علیرضا بیرانوند
ویدیو لو رفته از لری رقیصدن علیرضا بیرانوند

ویدیویی از لری رقصیدن بیرانوند

در ادامه می‌توانید ویدیو لو رفته از لری رقیصدن علیرضا بیرانوند را ببینید:

ولی برخی می‌گویند فیلمی از او در فضای مجازی منتشر شده که علیرضا بیرانوندرا در یک مجلس عروسی و در حال رقص لری نشان می‌دهد. اگرچه جزئیات دقیقی از این مراسم در دسترس نیست، ولی شایعات تاییدنشده‌ای به راه افتاده که این فیلم مربوط به مجلس عروسی یکی از بستگان نزدیک علیرضا بیرانونداست.

علیرضا بیرانوندمتولد 30 شهریور 1371 در خرم آباد، دروازه بان است سالهاست دانشجوی لیسانس رشته تربیت بدنی دانشگاه سما می باشد که از کارگری به دروازه بان شماره یک ایران با 194 سانتی متر قد رسید.

علیرضا بیرانوند فرزند اول خانوادست و چهار خواهر بنام های سرور، آرزو، سهیلا، نگین و یک برادر بنام احمدرضا دارد و اصالتا اهل روستای پشته جزایری خرم آباد می باشد او در خانواده عشایر به دنیا آمده و بزرگ شده است.

لری رقیصدن علیرضا بیرانوند در عروسی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *