بیوگرافی شادی مختاری ؛ بازیگر سریال جزیره کیست؟

شادی مختاری، با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های جدید متعدد، اسم خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. در ادامه به بیوگرافی شادی مختاری خواهیم پرداخت.

شادی مختاری، یکی از بازیگران تازه کار سینما و تلویزیون می‌باشد که در 18 فروردین 1373 در شهر تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی است. او در هنگام مطالعه درس خود در دانشگاه، به کلاس‌های بازیگری رفت و حالا در سینما و تلویزیون می‌درخشد.

بیوگرافی شادی مختاری

بازیگر سریال جزیره کیست؟

شادی مختاری یک خانواده چهار نفره دارد. او در تهران به دنیا آمده و یک برادر کوچک‌تر از خود دارد. این بازیگر جوان، تا الان، در آثار مختلفی مانند سریال جزیره، سریال دلدار و فیلم سینمایی هفت و نیم نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

فیلم شادی مختاری در حاشیه اکران فیلم پرونده باز است

شادی مختاری، مجرد می‌باشد و تاکنون با فردی ازدواج نکرده است. همچنین او پس از شرکت در کلاس‌های بازیگری مختلف به صورت خصوصی، اقدام به بازی در چندین تئاتر و فیلم کوتاه کرد. او نخستین تجربه رسمی‌اش به عنوان بازیگر را در سینما، در فیلم هفت و نیم به کارگردانی نوید محمودی در سال ۱۳۹۷ داشت که هنوز به اکران نشده است.

بیوگرافی شادی مختاری
بیوگرافی بازیگر سریال جزیره شادی مختاری

زندگینامه شادی مختاری

بیوگرافی شادی مختاری
شرح حال زندگی شادی مختاری

شادی مختاری، در پاییز سال 1400 با سریال جزیره از شبکه خانگی به محبوبیت زیادی دست یافت، او در این مجموعه با امیر مقاره، خواننده گروه ماکان بند، همبازی شد. همچنین شادی مختاری در سریال دلدار نیز، همبازی بازیگران نام‌آشنایی مثل پریوش نظریه، الناز حبیبی، محمدرضا غفاری و نیما رئیسی شد.

شادی مختاری درباره ازدواج می‌گوید:

ازدواج برای بازیگران سخت‌تر است و برای من نیز فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا باشد. من فکر می‌کنم ازدواج نیاز به یک از خودگذشتگی و مسئولیت پذیری خیلی زیادی داشته باشد.

زندگینامه شادی مختاری

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی شادی مختاری چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *