همنواز

جزئیات برگزاری دادگاه برای مایکل جکسون

روز گذشته، خبری مبنی بر دادگاهی شدن مایکل جکسون به انتشار رسید که بحث برانگیز بود و در ادامه به جزئیات برگزاری دادگاه برای مایکل جکسون خواهیم پرداخت.

مایکل جکسون که در ایام زنده بودنش، دادگاهی مبنی بر تجاوز او به یک کودک مطرح، و پس از دادگاهی شدنش رد شد، حالا به گفته خبرگزاری‌های هالیوودی، می‌تواند دوباره مورد بررسی قرار بگیرد و احیا شود.

جزئیات برگزاری دادگاه برای مایکل جکسون

دادگاهی شدن مایکل جکسون

اطلاعات دادگاهی کشور ایالات متحده آمریکا تصمیم گرفت تا دو مرد که ادعا می‌کنند در کودکی توسط مایکل جکسون مورد آزار جنسی قرار گرفته‌اند، می‌توانند شکایتی علیه شرکت‌ها و کمپانی‌های او را احیا کنند.

بیشتر بخوانید:

موسیقی تنفگت را زمین بگذار از مایکل جکسون توسط هوش مصنوعی

وید رابسون و جیمز سیفچاک، هر دو در 40 سالگی، ادعا می‌کنند که جکسون سال‌ها در زمانی که پسر بودند از آنها سوء استفاده کرده است. آنها اکنون می‌توانند پرونده‌های قضایی مسدود شده قبلی علیه شرکت‌های خواننده را پیگیری کنند. آنها می‌گویند که این شرکت‌ها مسئولیت حفاظت از آنها را دارند.

جزئیات برگزاری دادگاه برای مایکل جکسون
تشکیل دادگاه برای مایکل جکسون

تشکیل دادگاه برای مایکل جکسون

جزئیات برگزاری دادگاه برای مایکل جکسون
مایکل جکسون ایجاد پرونده دادگاه

وکلای جکسون، بر بی گناهی او تاکید می‌کنند. مایکل جکسون در سال 2009 به دلایل نامعلومی کشته شد. آقای رابسون و آقای سیفچاک ادعا می‌کنند که توسط جکسون در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 در حالی که در مزرعه خود در نورلند اقامت داشتند مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

این اتهامات در مستند Leaving Neverland در سال 2019 که خانواده جکسون آن را “لینچ علنی” توصیف کردند، به نمایش درآمد. در سال 2020، یک قاضی لس آنجلس حکم داد که آقای سیفچاک نمی‌تواند از تجارت جکسون شکایت کند و گفت که شرکت‌ها وظیفه‌ای برای مراقبت از او ندارند. یک سال بعد، همان قاضی به دلایل مشابه علیه آقای رابسون حکم داد.

دادگاهی شدن مایکل جکسون

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص جزئیات برگزاری دادگاه برای مایکل جکسون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *