حمله سارقان به مجری صدا و سیما؛ گوشی میثاقی را دزد زد!

امروز خبری مبنی بر حمله سارقان به مجری صدا و سیما در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده است. گویا سارقان گوشی همراه میثاقی مجری ورزشی را ربوده اند.

یک سارق، تلفن همراه محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر را از او ربود. تلفن همراه میثاقی در شرایطی که در داخل ماشین قرار داشت، مورد سرقت قرار گرفت. چند روز قبل، بهنام ابوالقاسمپور، بازیکن سابق تیم پرسپولیس، به دلیل درگیری با دزدان، در بیمارستان بستری شده بود.

حمله سارقان به مجری صدا و سیما

محمد حسین میثاقی به عنوان مجری برنامه فوتبال برتر فعالیت می‌کند. چندی پیش یک سارق تلفن همراه او را مورد ربودن قرار داد. تلفن همراه میثاقی در شرایطی که در داخل ماشین قرار داشت، سرقت شد.

حمله سارقان به میثاقی مجری ورزشی تلویزیون

حمله سارقان به مجری صدا و سیما
به سرقت رسیدن اموال مجری تلویزیون

سرقت از میثاقی مجری صدا و سیما

محمد حسین میثاقی در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در شهر کرج، استان البرز، به دنیا آمد. وی مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی را از دانشگاه رازی کرمانشاه دریافت کرده است. او یک برادر و چهار خواهر بزرگتر از خود دارد و با حضور او، خانواده میثاقی به هشت نفر افزایش یافته است. پدرش فرهنگی بوده و به حال حاضر از دنیا رفته است.

وی نیز ازدواج کرده و متأهل است و یک فرزند به نام سام دارد. پسرش در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ در بیمارستان صارم تهران به دنیا آمد. از کودکی، علاقه وی به فوتبال شکل گرفت و تا سن ۱۴ سالگی در تیم نوجوانان کرج فعالیت می‌کرد، اما پس از آن، پدرش از ادامه بازی وی منع کرد. پدرش به عنوان مدیر مدرسه فعالیت می‌کند و برادرانش نیز تحصیلات خود را به پایان رسانده‌اند. پدرش تاکید داشت که وی به درستی درس بخواند. محمد حسین میثاقی در حال حاضر به عنوان یک بازیکن فوتسال فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص حمله سارقان به مجری صدا و سیما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *