ویدیو : دیدار دوباره گوگوش و بهروز وثوقی پس از 47 سال !!

امروز ویدیویی از دیدار دوباره گوگوش و بهروز وثوقی پس از 47 سال در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران فضای مجازی داشته است.

امروز، ویدئویی از حضور بهروز وثوقی و همسرش در کنسرت گوگوش و دیدار دوباره آن‌ها پس از ۴۲ سال در رسانه‌ها منتشر شده که بازخورد بسیاری را داشته است. گویا آن ها پس از سال ها کدورت آشتی کرده اند.

بیشتر بخوانید:

ازدواج گوگوش و بهروز وثوقی سال 1354

دیدار دوباره گوگوش و بهروز وثوقی پس از 47 سال

دیدار و آشتی کنونی بین گوگوش و بهروز وثوقی پس از ۴۲ سال، موضوعی است که در فضای مجازی به عنوان یک خبر داغ مطرح شده است. در ویدیویی که منتشر شده است، ظاهر می‌شود که لیلا فروهر نیز در کنار گوگوش و بهروز وثوقی حضور داشته و با آن‌ها همراهی می‌کند و عکسی با آن‌ها می‌گیرد.

ویدیو دیدار گوگوش و بهروز وثوقی

در ادامه می‌توانید ویدیویی از دیدار بهروز وثوقی و گوگوش پس از 47 سال را ببینید:

لحظه دیدار گوگوش و بهروز وثوقی

فائقه آتشین، مشهور به گوگوش، در تاریخ ۱۳۲۹ اردیبهشت ماه در تهران به دنیا آمد. او از دوران کودکی به کار هنری مشغول شد و با پیشرفت آرام خود، موفق به کسب شهرت گردید.

بهروز وثوقی در سن ۳۹ سالگی و در سال ۱۳۵۴ با فائقه آتشین، یعنی گوگوش که در چند فیلم همبازی وی بود، ازدواج کرد. این ازدواج در آن زمان بسیار خبرساز بود. با این حال، به دلایلی که نامعلوم هستند، زندگی مشترک آنها طول زیادی نداشت و به طلاق منجر شد. اما پس از گذشت چند سال، آنها دوباره با یکدیگر ملاقات کردند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص دیدار دوباره گوگوش و بهروز وثوقی پس از 47 سال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *