ویدیو : ادعای عجیب یک طلبه در برنامه میدون ؛ با صد میلیارد تومن ایران ابر قدرت در صنعت خواهد شد!!

به تازگی ویدیویی از ادعای عجیب یک طلبه در برنامه میدون منتشر شده است. او گفته با صد میلیارد تومن ایران ابر قدرت در صنعت خواهد شد.

در برنامه “میدون” شبکه سوم صدا و سیما، یک طلبه با ادعای جسورانه‌ای در شبکه سه حضور پیدا کرد. او ادعا کرده است که در صورتی که به او مبلغ 100 میلیارد تومان اعطا شود، قادر است ایران را به “ابرقدرت بازی‌های رایانه‌ای جهان” تبدیل کند.

ادعای عجیب یک طلبه در برنامه میدون

در یک ادعای بسیار جسورانه، یک طلبه در برنامه‌ی “میدون” شبکه سوم صدا و سیما اظهار داشت که اگر به او مبلغ 100 میلیارد تومان اعطا شود، قادر است ایران را به “ابرقدرت بازی‌های رایانه‌ای جهان” تبدیل کند. با این ادعا، طلبه جوان مورد نظر توجه واحد‌های مسئول در شبکه سوم صدا و سیما را به خود جلب کرد. ویدیو این ادعا بلافاصله در فضای مجازی منتشر شد و در فضای مجازی نیز واکنش‌های متنوعی را به همراه داشت.

ادعا جنجالی یک طلبه در برنامه میدون

در ادامه می‌توانید ویدیویی از مدعی شدن یک طلبه در برنامه میدون را ببینید:

عجیب ترین حرف ها و ادعا یه طلبه در برنامه تلویزیونی میدون

با این حال، بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه بازی‌های رایانه‌ای، این ادعا را به عنوان یک اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرقابل عمل در نظر گرفته‌اند. آن‌ها معتقدند که تبدیل شدن ایران به یکی از قدرتمندترین بازی‌سازان جهان به این سادگی و تنها با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان امکان‌پذیر نیست. این تلاش نیازمند سرمایه‌گذاری بسیار بیشتری است و عوامل فراوانی مانند توانایی فنی، منابع انسانی، رقابت جهانی و تکنولوژی‌های پیشرفته را در برمی‌گیرد.

شبکه سوم صدا و سیما، در ارتباط با این ادعا، تاکنون هیچ بیانیه‌ای را منتشر نکرده است. این امر نشان می‌دهد که شبکه سوم صدا و سیما این ادعا را به عنوان یک اظهارنظر شخصی می‌بیند و نیازمند بررسی‌های دقیق‌تر و شواهد قابل قبول‌تر است تا این ادعا را تأیید یا رد کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص ادعای عجیب یک طلبه در برنامه میدون چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *