پیوستن گری اولدمن به بازیگران فیلم پائولو سورنتینو

روز گذشته، روزنامه ددلاین طی خبری رسمی اعلام کرد که پیوستن گری اولدمن به بازیگران فیلم پائولو سورنتینو حقیقت دارد و حالا او جزو بازیگران این فیلم است.

روز گذشته، در طی خبری که از ددلاین منتشر شد، گری اولدمن برای بازی فیلم جدید پائولو سورنتینو، کارگردان ایتالیایی که هنوز عنوانی ندارد، انتخاب شده است.

پیوستن گری اولدمن به بازیگران فیلم پائولو سورنتینو

گری اولدمن در فیلم جدید سورنتینو

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، این فیلم، حول محور شخصیتی به نام پارتنوپ می‌چرخد ​​که به قول خود سورنتینو نام شهر خود را یدک می‌کشد. این فیلم مسیر پارتنوپ را از زمان تولدش در سال 1950 تا امروز، همراه با تعداد زیادی شخصیت دیگر، در پس‌زمینه شهر مادری سورنتینو، ناپل، با توانایی آن در جذابیت و آسیب رساندن نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

هیچ جزئیاتی در مورد نقش اولدمن، که پس از بازی‌های اخیر او به عنوان افسر اطلاعاتی بریتانیا، جکسون لمب در فیلم اسب‌های آهسته، در شبکه اپل تی وی پلاس و حضور کوتاهی در نقش هری ترومن در اوپنهایمر انجام می‌شود، وجود ندارد؛ اما رسما اعلام شده که این بازیگر، به بازیگران این فیلم پیوسته است.

گری اولدمن در فیلم جدید سورنتینو

پیوستن گری اولدمن به بازیگران فیلم پائولو سورنتینو
حضور گری اولدمن در فیلم سورنتینو

اضافه شدن گری اولدمن به بازیگران فیلم پائولو سورنتینو

به همراه گری اولدمن، بازیگران دیگری اضافه شده‌اند که Nello Mascia و Biagio Izzo نام دارند. سلسته دالا پورتا، سیلویا دگراندی، ایزابلا فراری، لورنزو گلیجسس، پپه لانزتا، سیلویو اورلاندو، لویزا رانیری، استفانیا ساندریلی و آلفونسو سانتاگاتا از بازیگرانی هستند که پیش از این به فیلم پیوسته بودند.

این یک فیلم Fremantle است که توسط Lorenzo Mieli برای The Apartment Pictures، تهیه شده است. آنتونی واکارلو برای سنت لوران، پائولو سورنتینو و اردوان صفایی از عوامل مهم و کارگردانان فیلم هستند. همچنین داگلاس اوربانسکی تهیه کننده اجرایی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پیوستن گری اولدمن به بازیگران فیلم پائولو سورنتینو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *