ویدیو : طلاق امیر حسین صدیق از همسرش تایید شد!

به تازگی ویدیویی از طلاق امیر حسین صدیق از همسرش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران داشته است.

حواشی در مورد طلاق گرفتن امیرحسین صدیق از همسر بازیگرش در رسانه ها باعث ایجاد بحث های بسیاری بین کابران فضای مجازی شده است. گویا جدایی امیرحسین صدیق از همسرش بر سر دلایل عجیبی است.

طلاق امیر حسین صدیق از همسرش

در ادامه می‌توانید طلاق گرفتن امیر حسین صدیق از همسر معرفش را ببینید:

نها خوش‌اندام، با انتشار یک استوری در رسانه‌ها، خبر جدایی خود از امیرحسین صدیق و اعلام ازدواج تازه‌اش را به اطلاع عموم رساند. امیرحسین صدیق، بازیگر و مجسمه‌سازی است که در تاریخ ۸ آبان ۱۳۵۱ در تهران متولد شده است. او در سن ۴۶ سالگی با نها خوش‌اندام ازدواج کرده بود. با این حال، اکنون نها خوش‌اندام تصمیم گرفته است که از امیرحسین صدیق جدا شود و در این میان، از ازدواج جدیدی خبر داده است.

بیوگرافی امیر حسین صدیق

در تاریخ مهر ۱۳۵۸، وقتی او هفت ساله بود، پدرش را در یک حادثه رانندگی از دست داد. پس از مدتی، وی به عضویت کلاس تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآمد و فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. پس از دریافت دیپلم در سال ۱۳۷۰، در سن ۱۹ سالگی، با بازی در تئاتری به نام “پیروزی در شیکاگو” به کارگردانی مرحوم داوود رشیدی، به فعالیت حرفه‌ای خود پرداخت.

در سال ۱۳۷۱، در سن ۲۰ سالگی، با بازی در فیلم “قافله” برای اولین بار به جلوی دوربین رفت و در طول یک سال، تجربه‌های موفقی در صنعت سینما و تئاتر به دست آورد. سپس در سال ۱۳۷۳، با بازی در سریال “قصه های تا به تا” (زی زی گول) به کارگردانی مرضیه برومند، در نقش آقای پدر به شهرت عجیبی دست یافت.

در سن ۴۰ سالگی، تصمیم گرفت به منظور ادامه زندگی، به روستا برود و به همراه مادرش در روستای کمرد، که در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر تهران واقع شده و در مسیر جاده آبعلی قرار دارد، ساکن شد. به دلیل شلوغی، ترافیک و آلودگی غیرقابل تحمل تهران، در سال ۸۷، یک باغ قدیمی در کمرد خرید و خانه‌ای را ساخت.

حواشی درباره امیر حسین صدیق

طلاق امیر حسین صدیق از همسرش

امیر حسین صدیق علاقه زیادی به سفر دارند و همیشه سعی می‌کنند در هر زمانی که ممکن است، سفر کنند. او اولویت می‌دهد که به مناطق مختلف ایران سفر کند و بعد از آن به سفرهای خارجی برود تا جاهای دیگر دنیا را ببیند. درباره ورزش کردن نیز اعلام کرده که از امتحان کردن ورزش‌های مختلف لذت می‌برد، اما هیچ یک را به طور مداوم ادامه نداده است. نسبت به فوتبال نظر خاصی ندارد و اعلام می‌کند که پیگیری و علاقه ویژه‌ای نسبت به این ورزش ندارد.

یکی از دلایلی که به روستا رفته است، علاقه به مجسمه‌سازی است. او در کارگاه خانه‌اش یک کارگاه دارد و هر هفته با دوستانش مانند حمید جبلی و شاهرخ فروتنیان دور هم جمع می‌شوند و در کار مجسمه‌سازی مشغول می‌شوند. این کار را بسیار دوست دارد و از کسب تجربه در این زمینه لذت می‌برد. همچنین او دوست دارد با کارگردان‌های مختلف همکاری کند و بازی و کار کند، به خصوص با کارگردانان جدید.

 

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص طلاق امیر حسین صدیق از همسرش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *