مادر مجید مجیدی کارگردان مشهور سینما درگذشت +[تصاویر مراسم ختم]

مجید مجیدی کارگردان خوب و مشهور سینما به سوگ مادر نشست. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مادر مجید مجیدی را تسلیت گفت.

علت فوت مادر مجید مجیدی کارگردان خوب ایرانی، کهولت سن عنوان شده است. مراسم تشییع پیکر والده مجید مجیدی، هنرمند برجسته، در روز پنج شنبه 30 شهریور و همچنین مراسم ترحیم نیز در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شد. در ادامه مطلب با خبر فوت مادر مجید مجیدی کارگردان همراه ما بمانید.

درگذشت مادر مجید مجیدی

مادر مجید مجیدی درگذشت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، درگذشت مادر گرامی آقای مجید مجیدی – کارگردان سینما را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

 بسم الله الرّحمن الرّحیم جناب آقای مجید مجیدی دام توفیقه درگذشت مادر گرامیتان را به شما و دیگر بازماندگان تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت می‌نمایم.

تصاویری از مراسم ختم مادر مجیدی

درگذشت مادر مجید مجیدی

درگذشت مادر مجید مجیدی

درگذشت مادر مجید مجیدی

بیوگرافی مجید مجیدی کارگردان

مجید مجیدی در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد و از ۹ سالگی با تاکید مادرش، شروع به یادگیری قرآن کرد. او اکنون می‌گوید که این نقطه عطف و پشتوانه‌ای بزرگ برای او در زندگی شده است. دوران کودکی او در محله سر پل امامزاده معصوم گذشت و علاقه‌اش به تلویزیون و تماشای سریال‌ها باعث شد که پدرش یک تلویزیون قسطی بخرد و او در سال ۵۲، وقتی ۱۴ ساله بود، به تئاتر رفت.

سپس در سال ۵۷، وارد دانشکده هنرهای زیبا شد. اما با پیروزی انقلاب و سپس انقلاب فرهنگی، او از ادامه تحصیل منصرف شد و اولین تئاتر انقلابی را روی صحنه برد. در سال ۵۹، مجیدی با حمایت حوزه اندیشه و هنر اسلامی، اولین بار مستند انفجار را ساخت. مجیدی در سال ۱۳۸۶، با حمایت بنیاد مستصعفان، شروع به ساخت فیلم فاخر محمد رسول‌الله کرد و پس از ۸ سال، در سال ۹۴ به پایان رسید. سرمایه ساخت این فیلم حدود ۶۲ میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص درگذشت مادر مجید مجیدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *