اظهارات دستیار سابق بکهام درباره شایعات رابطه‌اش با او ؛ آن داستان ها وحشتناک بودند اما واقعیت داشتند

زمان زیادی از پخش مستند بکهام نمی‌گذرد اما حواشی زیادی را به دنبال داشته؛ یکی از این حواشی اظهارات دستیار سابق بکهام درباره رابطه‌اش با این ستاره سابق فوتبال انگلیس است که سر و صدای زیادی به پا کرد.

آتش این حواشی زمانی‌داغ‌تر شد که ربکا لوس، دستیار سابق دیوید بکهام، نسبت به نحوه نمایشش در این مستند واکنش نشان داد. او از اینکه دیوید را یک قربانی نشان داده‌اند انتقاد کرد و تاکید داشت که یک دروغگو نیست. صحبت‌های اخیر ربکا باعث شد تا مسائل گذشته به مانند دمل چرکینی سرباز کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تمجید نولان از تیلور سوئیفت و ایده ساخت فیلم کنسرت!


اظهارات دستیار سابق بکهام

در مصاحبه‌ای جدید با وبسایت دیلی میل، ربکا لوس (۴۶ ساله) برای نخستین بار از زمان پخش مستند “بکهام” درباره رابطه ادعایی خود با دیوید بکهام (۴۸ ساله) صحبت کرده است.

لوس گفت:

“او خودش را قربانی جا می‌زند و مرا دروغگو نشان می‌دهد. طوری رفتار می‌کند که انگار من “داستان‌های وحشتناک” را درباره خودم اختراع کرده‌ام. او باید مسئولیت قبول کند.”

مستند ۴ قسمتی “بکهام” به زندگی شخصی و حرفه‌ای فوتبالیست سابق انگلیسی پرداخته است. این مستند در اوایل ماه اکتبر منتشر شد که توجه‌ها را بار دیگر به لوس جلب کرد. لوس، دستیار سابق بکهام، در سال ۲۰۰۴ در یک مصاحبه ادعا کرده بود که او و بکهام، ستاره آن زمان تیم رئال مادرید، چند بار با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کرده بودند در حالی که بکهام متأهل بود.

در گفت‌وگوی خود با روزنامه دیلی میل، ربکا لوس ادامه داده و می‌گوید که دیوید بکهام در مستند “بکهام” به جانبازی از رابطه‌شان پرداخت که گویی او بود که ویکتوریا، همسر بکهام، را رنجانده است.

دستیار سابق بکهام
دستیار سابق بکهام

 

بکهام، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، همواره ادعاها دربارهٔ خیانت به همسرش را رد کرده است و در مستند جدید نتفلیکس به طور غیرمستقیم دربارهٔ رابطهٔ ادعایی با ربکا لوس، اشاره‌ای کرد و گفت:

«داستان‌های وحشتناکی مطرح شده بودند گذشتن از آنها سخت بود.»

همچنین گفت:

«این ماجرا فشار بی‌سابقه‌ای بر زندگی مشترکمان با ویکتوریا ایجاد کرد. به صراحت می‌گویم، نمی‌دانم چگونه این ماجرا را پشت سر گذاشتیم.»

او ادامه می‌دهد:

«ویکتوریا برای من همه چیز است. دیدن رنج و رنجیدن او بسیار سخت بود، اما ما آدم‌های جنگجویی هستیم و در آن زمان برای هم جنگیدیم، برای خانواده‌مان و برای چیزهایی که داشتیم و ارزش جنگیدن را داشت.»

لوس در واکنش به صحبت‌های این ستاره فوتبال گفت:

«آن داستان‌ها وحشتناک بودند، اما واقعیت داشتند. و این اوست که باید مسئولیت همهٔ اینها را قبول کند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات دستیار سابق بکهام چیست؟ شما چه خاطره‌ای از ستاره جذاب فوتبال انگلیس دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *