تغییر چهره جدید رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون

به تازگی، تصویری از تغییر چهره جدید رابعه اسکویی ، بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شده که بازتاب فراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشت.

«رابعه اسکویی»، هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران، در سال 1345 خورشیدی، در تهران متولد شد. او دوره بازیگری خود را زیر نظر «حمید سمندریان» به پایان رساند. رابعه اسکویی برای مدتی در شبکه جم تی‌وی فعالیت داشت و پس از آن، به ایران بازگشت.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


تغییر چهره جدید رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون

به تازگی، تصویری جدید چهره رابعه اسکویی منتشر شد که بازتاب فراوانی داشت. او یکی از بازیگرانی است که پس مهاجرت به ترکیه و بازگشت به ایران، فیلم‌های زیادی بازی نکرد.

تغییر چهره جدید رابعه اسکویی
تغییر چهره جدید رابعه اسکویی

از در تاریخ 13 دی 1394، پس از آنکه «چکامه چمن‌ماه»، «صدف طاهریان» و «مانی کسراییان» به شبکه ماهواره‌ای جم تی وی پیوستند، خبر مهاجرت «رابعه اسکویی» به خارج از ایران، برای همکاری در یک فیلم ویدئویی منتشر شد.

در یک گفتگو در نوروز 1395، با ویژه‌برنامه نوروزی جم تی‌وی، «رابعه اسکویی» درباره انگیزه‌های مهاجرت خود صحبت کرد. پس از دو سال حضور در خارج از کشور و فعالیت در شبکه جم تی‌وی، «رابعه اسکویی» پشیمانی خود را بیان کرد و در تاریخ 4 بهمن 1396 به ایران بازگشت.

او پس از بازگشت به ایران، خوشحالی خود را بیان کرد و مورد استقبال دیگر بازیگران قرار گرفت. در اولین مصاحبه پس از بازگشت، «رابعه اسکویی» هدف اصلی مهاجرت خود را عدم توجه بعضی از افراد به هنرمندان در داخل کشور و تصمیم شخصی خودش بیان کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تغییر چهره جدید رابعه اسکویی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *