شروع اکران فیلم سرهنگ ثریا ؛ روایت مادران بی‌فرزند پایگاه اشرف

امروز خبری مبنی بر شروع اکران فیلم سرهنگ ثریا در رسانه های فارسی منتشر شد. فیلم «سرهنگ ثریا» به کارگردانی و نویسندگی لیلی عاج و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی ساخته شده است.

فیلم «سرهنگ ثریا» که توسط لیلی عاج نویسنده و کارگردانی شده و تهیه‌کنندگی آن توسط جلیل شعبانی انجام شده است، از تاریخ چهارشنبه ۱۰ آبان در سینماهای سراسر کشور به نمایش درخواهد آمد. این فیلم پیش‌تر در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شروع اکران فیلم سرهنگ ثریا

فیلم “سرهنگ ثریا” در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر به عنوان برنده دیپلم افتخار بهترین فیلم اول انتخاب شد؛ همچنین این فیلم جایزه ویژه وزیر ارشاد یعنی سیمرغ بلورین گوهرشاد را به خود اختصاص داد. در این فیلم، ژاله صامتی که به عنوان بازیگر نقش اول زن ضور دارد.  نامزد  دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد. گفتنی‌ست، این فیلم نامزدی دریافت سیمرغ بهترین موسیقی متن به آهنگسازی بهزاد عبدی را هم در کارنامه دارد.

شروع اکران فیلم سرهنگ ثریا
شروع اکران فیلم سرهنگ ثریا

لیلی عاج، در جشنواره مقاومت نیز جایزه ویژه هیات داوران را به دست آورده و همچنین ژاله صامتی به عنوان بهترین بازیگر زن این جشنواره انتخاب شده است. فیلم “سرهنگ ثریا”، محصول سازمان هنری و رسانه‌ای اوج بوده و از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد.

بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارتند از: ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، سلیمه رنگزن، شهروز آقایی پور، منیره حسین زاده، رها رهبانی نیا و مجید پتکی.

فیلم “سرهنگ ثریا” از شبکه بهمن سبز پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم سرهنگ ثریا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *