نقش آفرینی دنزل واشنگتن در محصول جدیدی از نتفلیکس به کارگردانی آنتوان فوکوا

دنزل واشنگتن در نقش هانیبال کارتاژی، فیلم جدید «نتفلیکس» به کارگردانی «آنتوان فوکوا» حضور خواهد داشت. این بازیگر، پیشتر نیز با آنتوان همکاری داشته است.

سرویس استریم «نتفلیکس» «دنزل واشنگتن» را برای ایفای نقش، در یک فیلم درام حماسی با «آنتوان فوکوا» انتخاب کرده است. دنزل واشنگتن در فیلم جدید نتفلیکس به کارگردانی «آنتوان فوکوا»، نقش «هانیبال»، ژنرال کارتاژی را بازی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دنزل واشنگتن در نقش هانیبال کارتاژی

طبق گزارش‌ها «جان لوگان»، نامزد اسکار و نویسنده فیلمنامه‌هایی همچون «هوانورد»، «هوگو» و «گلادیاتور»، به عنوان نویسنده فیلمنامه در نظر گرفته شده است. دنزل و آنتوان، برای اولین بار در سال 2001 در فیلم «روز تعلیم» (Training Day)، با همدیگر همکاری داشتند که واشنگتن برای آن بازی، برنده اسکار شد.

دنزل واشنگتن
آنتوان فوکوا و دنزل واشنگتن

این پروژه با تمرکز بر نبرد‌های محوری هانیبال علیه جمهوری روم در طول جنگ دوم پونیک (218-201 قبل از میلاد) و در شرکت فوکوا برای نتفلیکس ساخته می‌شود. واشنگتن اکنون در حال بازی در فیلم «گلادیاتور 2» به کارگردانی «ریدلی اسکات» است که تولید آن به دلیل اعتصاب متوقف شده بود و به زودی تولید را از سر می‌گیرد.

«آنتوان فوکوآ» (Antoine Fuqua) متولد 1996، فیلمساز آمریکایی، از سال 1999 در صنعت سینما مشغول فعالیت است و پس از کارگردانی فیلم جنایی روز تعلیم (2001) در هالیوود صاحب نام شد.

همکاری دوباره بین «دنزل واشنگتن» و «آنتوان فوکوا»، این بار برای ساخت فیلمی درباره هانیبال رقم می‌خورد. فوکوآ در ژانرهای مختلف اکشن، جنایی، مهیج و درام فیلم‌هایی شامل «تیرانداز»، «بهترین‌های بروکلین»، «ایکوالایزر»، «ایکوالایزر 2»، «ایکوالایزر 3»، «هفت دلاور» و «المپیوس سقوط کرده» را کارگردانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم همکاری دوباره دنزل واشنگتن و آنتوان فوکوا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *