جیمی فاکس به آزار جنسی متهم شد

جیمی فاکس بازیگر باتجربه و سیاه‌پوست هالیوودی، در نیویورک به آزار جنسی متهم شد. این بازیگر 55 ساله برنده جایزه اسکار، پس از این اتهام، سریعاً آن را رد کرد.

این بازیگر که با نام واقعی «اریک مارلون بیشاپ» نیز شناخته می‌شود، متهم شده که دست خود را روی کمر یک زن ناشناس قرار داده است. شاکی می‌گوید که فاکس سپس شروع به لمس بدن او کرد؛ اما این زن سریعاً پا به فرار گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جیمی فاکس به آزار جنسی متهم شد

در این شکایت آمده است که آزار جنسی وقتی اتفاق می‌افتد که یکی از دوستان شاکی از فاکس درخواست عکس می‌کند. شاکی می‌گوید که فاکس در آن زمان در حالت طبیعی قرار نداشته و گفته است که او به «گابریل یونیون» شباهت دارد. به گفته شاکی، فاکس به آزار جنسی ادامه می‌دهد تا زمانی که دوست او مداخله می‌کند. شاکی می‌گوید پس از این اتفاق دچار آسیب روحی شده است است.

جیمی فاکس
جیمی فاکس

جیمی فاکس یک بازیگر آمریکایی است. او در سال 1967 متولد شد و در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. «جیمی فاکس» برای بازی در فیلم‌های معروفی مانند ری (Ray) که نقش «چارلز ری» را ایفا کرد جایزه اسکار را به دست آورد. او همچنین در سریال‌های تلویزیونی مشهوری مانند نیپ/تاکسی (NYPD Blue) و کیلر کرومز (The Shield) نقش آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اتهامات آزار جنسی جیمی فاکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *