تمجید فرانسیس فورد کاپولا از کارگردان فیلم ناپلئون

فرانسیس فورد کاپولا در صفحه اینستاگرام خود به ستایش از همکارش، ریدلی اسکات، پرداخته و اظهار می‌کند که این کارگردان باید لقب دوک را بگیرد.

ریدلی اسکات که یکی از برجسته‌ترین کارگردان‌های هالیوودی است تاکنون فیلم‌های فاخر و شاخصی مانند ناپلئون را که هم‌اکنون در حال اکران است در کارنامه‌ی خود دارد. به نظر کاپولا که برای دیدن فیلم ناپلئون بسیار هیجان‌زده است، باید به اسکات لقب «دوک» که یکی از القاب اشرافی اروپایی است داده شود. اسکات در حال حاضر مشغول به فیلمبرداری فیلم «گلادیاتور ۲» است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تمجید فرانسیس فورد کاپولا از کارگردان فیلم ناپلئون

فرانسیس فورد کاپولا در پست اینستاگرام خود می‌نویسد:

«با ریدلی اسکات برای اولین بار با فیلم ‘دوئل‌بازها’ آشنا شدم. تحسینم را برای او بیان کردم و متوجه شدم که هم‌دوره‌ایم. شروع به پیگیری آثارش کردم؛ شگفت‌انگیز بود. او جاه‌طلب است و هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود. اسکات با سبک‌ها و مضامین مختلف آشناست و فیلم‌های بسیار خوبی مانند «بلید رانر»، «تلما و لویز»، «بیگانه» و «سقوط شاهین سیاه» ساخته است. من متوجه شدم که به خاطر آثار برجسته و فوق‌العاده‌اش به او لقب شوالیه داده‌اند، اما برای چنین بازدهی باکیفیت و برجسته‌ای باید لقب دوک را به او داد.»

وی در ادامه می‌گوید:

«هرگز با ریدلی اسکات ملاقات نکردم و فقط برای معامله تجهیزات نئون فیلم «یکی از دل» با او تماس تلفنی داشتم تا اینکه در فیلم «بلید رانر» همکاری‌مان جاودانه شد.»

تمجید فرانسیس فورد کاپولا از کارگردان فیلم ناپلئون
تمجید فرانسیس فورد کاپولا از کارگردان فیلم ناپلئون

اخیراً، کاپولا فیلم «قاتلین ماه گل» که توسط مارتین اسکورسیزی ساخته شده را تحسین کرده و به این کارگردان بزرگ لقب «بزرگترین فیلمساز زنده دنیا» را داده است. در حال حاضر، کاپولا در حال پیشروی در مراحل پس از تولید فیلم «مگالوپلیس» با بازی آدام درایور بوده و  شخصاً بودجهٔ بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری این فیلم را تأمین کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تمجید فرانسیس فورد کاپولا از کارگردان فیلم ناپلئون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *