مراسم تشییع جنازه بیتا فرهی روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری‌های معتبر ایرانی، مراسم تشییع جنازه بیتا فرهی ، در روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه، ساعت 9 صبح در خانه سینمای شماره دو، واقع در خیابان وصال برگزار می‌شود.

صبح روز سه‌شنبه، پیکر او در قطعه 79 بهشت زهرا (س) در کنار مادرش قرار خواهد گرفت. بیتا فرهی، به دلیل عارضه ریوی و قلبی، در چهارم آذر ماه 1402 در سن 65 سالگی، درگذشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مراسم تشییع جنازه بیتا فرهی روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد

بیتا فرهی، یکی از بازیگران مطرح ایرانی بود که فیلم‌های سینمایی زیادی را در کارنامه خود داشت. مراسم تشییع بیتا فرهی می‌تواند بسیار باشکوه برگزار شود.

تشییع جنازه بیتا فرهی

«بیتا فرهی» فارغ‌التحصیل رشته هنر از مدرسه هنر جان پاورس آمریکا بود. در طول سال‌های فعالیت خود در صنعت سینما و تلویزیون، در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف نقش‌های متعددی را بازی کرد و به یکی از بازیگران برجسته ایرانی در دهه‌های 60 و 70 خورشیدی تبدیل شد.

او توسط «ناصر چشم‌آذر» به «داریوش مهرجویی» معرفی شد و به سرعت مورد توجه و استقبال او برای بازی در نقش «مهشید» در فیلم «هامون» قرار گرفت. «هامون» یکی از فیلم‌های مشهور بیتا فرهی است. در طول مسیر حرفه‌ای خود در صنعت سینما، بیتا فرهی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف حضور فعال داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری بیتا فرهی چه بود؟ آیا به این بازیگر فقید علاقه داشتید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *